HOVERair X1 - Self-flying camera

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ivy
  • Startdatum Startdatum

Ivy

Active Member
Lid geworden
22 mei 2020
Waarderingsscore
157
Punten
43
Leeftijd
71
Website
www.youtube.com

Web pagina (pre-order):
HOVERAir X1 - Pocket-Sized Self-Flying Camera

De firma:
Zero Zero was co-founded in 2014 by Stanford Ph.D's, MQ Wang and Tony Zhang, and specializes in embedded Al technology to create intelligence devices characterized by machine vision and high precision control systems.
With over 140 core industry patents, Zero Zero has contributed many innovations to consumer aerial robotics including the fully enclosed propeller design of Hoverair and the dual rotor propulsion system used on V-Coptr Falcon.
Zero Zero's team members are composed of dreamers, engineers, inventors, and builders having tom ton universities and research institutions around the world. Its investors include lDc, ZhenFund, and other top US and Chinese investors. It is headquartered in Hangzhou. China. with offices in Beijing, Shenzhen, Xinchang, and San Francisco.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Mijn vraag aan HOVERair ivm GSM applicatie:

- The App's name is "Hover X1" -

Al met al vind ik het een leuk setje, maar te duur voor de toch beperkte toepassingsdoelen.

Geweldig ding. Gat in de markt. Tussen handheld actie camera en drone in én, razendsnel bedrijfsklaar. Ik gebruik hem véél meer dan mijn dji mini. Als je ervan houdt je eigen vliegende cameraman bij je te hebben. Zie bv deze video van een fietstocht van mij:
Ik heb nog meer videos met de X1 op mijn YT kanaal dagodewerd. Maar ook met de DJI mini 2. En de Insta X3. Juist de combinatie geeft zoveel mogelijkheden.

• Leuk
Waarderingen: Ivy en SnitserNL
Geweldig ding. Gat in de markt. Tussen handheld actie camera en drone in én, razendsnel bedrijfsklaar. Ik gebruik hem véél meer dan mijn dji mini. Als je ervan houdt je eigen vliegende cameraman bij je te hebben. Zie bv deze video van een fietstocht van mij:
Ik heb nog meer videos met de X1 op mijn YT kanaal dagodewerd. Maar ook met de DJI mini 2. En de Insta X3. Juist de combinatie geeft zoveel mogelijkheden.
Inderdaad. Het ziet er wel heel leuk uit zo.