Horseback riding 2.0 Leersumse veld

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Erwin

Active Member
Lid geworden
2 nov 2016
Berichten
100
Waarderingsscore
41
Punten
28
Leeftijd
30
Locatie
Leersum
Zojuist geüpload, gefilmd tijdens het mooie weer van vorige week.
Opmerkingen zijn altijd welkom!

 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
De opnames dichtbij het paard zijn het interessants om naar te kijken.
Bij het shot vanaf 00:55 zag ik het paard helemaal niet meer tussen de bomen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Erwin
Dank voor je reactie! Inderdaad zitten er genoeg beelden tussen van (te) ver af. Ik vind het zelf vrij eng om in deze omgeving met veel bomen op hoge snelheid laag te vliegen . Het is mooier maar ik heb er mijn drone niet voor over:D
 
* vanaf 00:55 was overigens een natuur-shot hoor:)
 
Mijn opmerking was opbouwend bedoeld. Ik leer er zelf ook weer van. En ik weet ook hoe moeilijk het is om opnames weg te gooien of niet te gebruiken.
Dat van die bomen was een geintje natuurlijk.
 
Mijn opmerking was opbouwend bedoeld. Ik leer er zelf ook weer van. En ik weet ook hoe moeilijk het is om opnames weg te gooien of niet te gebruiken.
Dat van die bomen was een geintje natuurlijk.

Zo vat ik het ook op hoor! Ik ben het met je eens! Persoonlijk vond ik het zelf jammer dat het paard er na anderhalve accu er ineens geen zin meer in had dus ff roeien met de riemen die je dan hebt!
 
Volgende keer die knol niet over die mooie singletracks laten hollen. Die zijn bedoeld voor de mountainbikers :)
 
Pardon? Als je niks beters te zeggen hebt hou dan je reactie lekker voor je!
 
We gaan hier een hele nieuwe dimensie in van 'mag niet'
'Mag niet'-mensen
Naast het 'mag niet' of we mogen vliegen, nu ook 'mag niet' over wat we filmen. ;)

Maar volgens mij was Rob's reactie niet heel erg serieus bedoeld Erwin.
 
  • Leuk
Waarderingen: Erwin
Ik hoop dat het niet zo bedoeld is . Dit komt op mij iedergeval nu over als een betweterige rotopmerking.
 
Ik behoor kennelijk wel tot de categorie "mag-niet-mensen", maar
gelet op de smiley achter zijn bericht, hoort Rob daar, volgens mij, niet bij.
 
Ik behoor kennelijk wel tot de categorie "mag-niet-mensen", maar gelet op de smiley achter zijn bericht, hoort Rob daar, volgens mij, niet bij.
De 'mag niet'-mensen uit mijn eerdere post zijn mensen die, zonder enig verstand van zaken, iemand met een drone zien aan komen lopen en gelijk beginnen te roepen 'dat mag niet'. Da's toch net weer even een andere categorie.
 
  • Leuk
Waarderingen: JH54 en Delphi
De 'mag niet'-mensen uit mijn eerdere post zijn mensen die, zonder enig verstand van zaken, iemand met een drone zien aan komen lopen en gelijk beginnen te roepen 'dat mag niet'. Da's toch net weer even een andere categorie.
Dank je.