Hoog water bij Zwolle en Hasselt

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Mooie beelden zeg, krijg er kippenvel van met die muziek erbij.

Tip voor de minder ervaren dronepiloten: Bij hoog water, vlieg ook wat hoger.
Wat adviseren jullie qua veilge hoogte boven water te vliegen bij normale omstandigheden? Heeft toch iets met de weerkaatsing te maken?

Wat adviseren jullie qua veilge hoogte boven water te vliegen bij normale omstandigheden? Heeft toch iets met de weerkaatsing te maken?
Minimaal 5 meter heb ik wel eens gelezen. Vooral oppassen wanneer het wateroppervlak spiegelglad is bij windstil weer. Dan kan het visuele detectiesysteem van je drone moeite hebben met inschatten van de hoogte.

• Leuk
Waarderingen: Philip J
Hoi Snitser,

Mooie opnames van een mooi landschap. Kun (en wil) je mij vertellen op welke hooge en met welke vliegsnelheid je deze video gemaakt hebt?
Hier glijdt het landschap op een prachtige manier door het beeld heen. Vandaar de vraag.

Hoi Snitser,

Mooie opnames van een mooi landschap. Kun (en wil) je mij vertellen op welke hooge en met welke vliegsnelheid je deze video gemaakt hebt?
Hier glijdt het landschap op een prachtige manier door het beeld heen. Vandaar de vraag.
Ik heb de video niet zelf geschoten, maar ik kwam hem tegen en heb hem hier gedeeld. Je kunt je vraag dus beter even aan de makers op YouTube stellen.