Hollandse hout Lelystad

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Broertje

Member
Lid geworden
20 jun 2018
Berichten
93
Waarderingsscore
47
Punten
18
Leeftijd
58
Locatie
Lelystad
In Lelystad heb ik in het natuur gebied Hollandse hout (wat vlak naast de A6 ligt) wat opname gemaakt met de Mavic Pro Platinum.
Maximale hoogte 120 meter en gebruik gemaakt van de Polar Pro cinematic ND4 en 8.
Ik heb ook deels gebruik gemaakt van de Tripod en Cinematic settings in de DJI app.
Ik ben nog steeds lekker aan het oefenen met de camera bewegingen en de views, het blijft een genot om ermee te werken/spelen. Alvast bedankt voor het kijken.

 
Dank voor jullie berichten maar de Platinum is nog steeds de stilste . Ook hoor ik veel mensen die langs wandelen dan even komen kijken en zeggen ‘deze drone hoor je nauwelijks’ dussss een echte natuur-drone.
De A6 die er een paar honderd meter vandaan ligt die maakt pas lawaai. Dus wat verstoord de natuur


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Erg mooie beelden. Dat stukje met het roeibootje echt super!
 
  • Leuk
Waarderingen: Broertje
Woon zelf in Lelystad en in de omgeving zijn mooie locaties om te vliegen en opnames te maken.
De locatie die je koos is perfect voor mooie opnames en je filmpje is schitterend, rustige beelden.
Woon je zelf hier dan ook?
 
  • Leuk
Waarderingen: Broertje
Maar nog even een vraagje, welk programma gebruik je om je video beelden aan elkaar te plakken?
Is dit progie gratis?
Voorheen gebruikte ik Windows movie player ( NL versie) in window's 7. Helaas wordt deze player niet ondersteund in window's 10.
Misschien weet iemand die dit ook leest een gratis progie die dit ook kan?
 
Woon zelf in Lelystad en in de omgeving zijn mooie locaties om te vliegen en opnames te maken.
De locatie die je koos is perfect voor mooie opnames en je filmpje is schitterend, rustige beelden.
Woon je zelf hier dan ook?

Dank voor je bericht.
Ja ik woon ook in Lelystad. Er is is genoeg natuur (ondanks dat de omgeving niet oud is) om van te genieten en mooi in beeld te brengen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Maar nog even een vraagje, welk programma gebruik je om je video beelden aan elkaar te plakken?
Is dit progie gratis?
Voorheen gebruikte ik Windows movie player ( NL versie) in window's 7. Helaas wordt deze player niet ondersteund in window's 10.
Misschien weet iemand die dit ook leest een gratis progie die dit ook kan?

Ik gebruik Premiere 2017CC. Gebruikte ook Movie maker vroeger. Het kan best veel voor ‘gratis’. Als je de oude versie nog hebt kun je hem trouwens nog steeds gebruiken hoor. Alleen downloaden kun je hem haast niet meer.
Ik heb hem nog wel ergens evt.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Bedankt voor je reactie en tip Broertje.
Bedankt voor je aanbod van Movie Maker, maar ga eerst ff kijken met die 2 andere progies.
Misschien voor jou ook interessant. We hebben hier in Lelystad op facebook de "Drone club Lelystad".
Tips en trucs uitwisselen en samen vliegen op een locatie. Ook hebben we onderling contact via WhatsApp.
 
  • Leuk
Waarderingen: Broertje
Ik zie net op Tweakers dat er een nieuwe release van Shotcut uit is.
Tweakers
Dan weet je bij deze dat versie 18.11.18 de nieuwste is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robje54
Over de film van Broertje, van een bos met details van bladeren op de grond en van bomen. Ik had niet gedacht dat je van een bosrijke omgeving toch wel een aardige film kunt maken als: je de camerastandpunten goed kiest en langzame bewegingen maakt, vooral als je laag over een veld met laag geboomte vliegt. Maar het laatste geldt ook wanneer je b.v. laag over een meer met oppervlakte wieren vliegt, want doe je dat te snel, dan ontstaat een beeld dat niet fijn is om naar te kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Broertje