Hoi nieuw uit Den Haag & Hell...

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Druiser

New Member
Lid geworden
11 aug 2019
Berichten
29
Waarderingsscore
6
Punten
3
Leeftijd
70
Locatie
Hellevoet
Hoi aan ieder Droner, ik ben nieuw, 65-plusser en gepensioneerd en wil graag een (mijn eigen drone) zien opstijgen wat tot nu toe niet is gelukt.

Alle advies en tips tot manueël vertoning hoe het werkt en/of moesten, zijn van harte welkom. Omgeving van 30km omtrek Hellevoetsluis en ook van Den Haag vind ik goed om naar toe te rijden, actieve drone groepje of clubhuis, startende vereniging bv... meld mij aan aub.

Tot gauw horens. Ik heb zo een dronetje pas gehad.
 

Bijlagen

  • 20190811_150921~2.jpg
    20190811_150921~2.jpg
    269,1 KB · Weergaven: 23
Ik ben al wat jaartjes aan het vliegen. Begonnen met een 2-kanaals helicoptertje (je moet ergens mee beginnen) en zo via verschillende modellen bij drones terecht gekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Druiser
Ik ben al wat jaartjes aan het vliegen. Begonnen met een 2-kanaals helicoptertje .

Ik ben nu aan het overweging en vond het drone optie wel interessant om eigen goed en buiten "normale bereik als hoogte" te mogen kijken als controle tav werk onderhouds beurt te voeren dus, een persoonlijk waarneming tegen wat de aannemer beweert.

Kan ik beter met of via een scherm (anders dan een smartphone/tablet) volgen of weet je een beter alternatief in gebruik te nemen? Bedankt alvast.


Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
 
Ik ben nu aan het overweging en vond het drone optie wel interessant om eigen goed en buiten "normale bereik als hoogte" te mogen kijken als controle tav werk onderhouds beurt te voeren dus, een persoonlijk waarneming tegen wat de aannemer beweert.
Je wilt boven je huis vliegen? Het verboden om boven aaneengesloten bebouwing te vliegen.
 
Idd en ik heb na gevraagd, dat mag in principe mits het aktiviteit van het rond-dronen niet tot inbreuk van privacy komt tot stand en discussie van dichtbij gelegen buren villas.

Ik laat toch melden bij de Centrale Politie Korps, waarmee mijn 8 cctv buiten csmeras voor beveiliging zijn ook geregistreerd, ieder geplande aktiviteit, een normale gehandhaafd protocol.

Enfin, wat voor schermpje gebruil je jet liefst voiral bij buitenhuis onder al die omringende felle zonlicht?
Je wilt boven je huis vliegen? Het verboden om boven aaneengesloten bebouwing te vliegen.

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
 
Ah okay.
Wat betreft hardware kan ik alleen maar zeggen: Ga naar een droneshop en laat je daar voorlichten.
 
Ik zie dat je je in Utrecht woont maar weet je toevallig een ander echte "droneshop" in/om DH die over de balie ook verkoopt en waar ik naartoe kan rijden ipv online met chats uitwisselen? Alvast bedankt Sjakie.





Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: PHTB
Nee, helaas. Daar kunnen andere forumleden uit die regio misschien een antwoord op geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Druiser
Dronekenner in Rotterdam, heel veel positieve berichten. Bel ze maar eens. En niet te vergeten welkom !


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Druiser
Dronekenner in Rotterdam, heel veel positieve berichten. Bel ze maar eens. En niet te vergeten welkom !


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
Bedankt PHTB voor het groet...

Ik ben nog steeds bezig tussen de aanwezige tijden op de Net, deze forum posts te volgen. Is Drone Kenner ook een forum met een echte verkoop winkel of iemand die veel kennis bezit om zelfs beginneling(en) helpen om dejuiste pad met geduldig raad te geven & delen? Is er een link of tel contact aanwezig? Bvd...

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
 
Kijk Druiser, op internet vind je Dronekenner, het is een online internetwinkel, met vergaande service. Dus even googelen........


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Druiser
Bedankt heren, en idd zou ik het liefst naar een winkel toe, mets dit niet is gevestigd op de Maan of Mars... hahaaa en bovendien, iemand achter de balie die echt weet met bewuste kennis over het Drone stof ipv een stagiare die orobeer verkoop cijfers te behalen... het kan frustrerend zijn tegen een jonge man die dat alleen wilde presteren en pushen op een verkoop.

Idd,... een aankoop over de balie voelde ik secuur en geruststellend vooral als iets van enkele honderd euries gaat kosten of boven enkele duizend.

Zodra ik meer kennis weet, zoals de meesten onder jullie, kan ik rustig via online bestelken, dat is vanzelfsprekend. Momenteel, het is teveel gedoe via online zodra iets misging en dat is a narigheid van begin af.

If vraag me "nog" steeds af... moet ik zo'n een kleine scherm gebruiken vooral eentje die a smartphone is of kan ik liever met een andere die ook een WiFi of een Sim card accepteert zoals in een Tablet die alleen toestaat voor internet maar niet voor tel gesprekken? Ik kan geen antwoord weet te vinden tot dusver...
Ik denk dat Druiser meer geholpen is aan een winkel met personeel die hem kunnen adviseren.

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
 
Weet iemand waar ik het "edit" en verwijderen functie vind? Ik heb zelf moeite mee als ik zie achteraf spelling fouten van mijn eigen tekst zijn getypt en ik kon niet corrigeren... pfff

Of die komt wel en pas nadat ik enkele tig aantal posten heb gemaakt / opgebouwd om in aanmerking te komen, weet Wieber toevallig dit?
Ik kon zelfs geen Pm bericht naar hem sturen... waarom is dat?

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
If vraag me "nog" steeds af... moet ik zo'n een kleine scherm gebruiken vooral eentje die a smartphone is of kan ik liever met een andere die ook een WiFi of een Sim card accepteert zoals in een Tablet die alleen toestaat voor internet maar niet voor tel gesprekken? Ik kan geen antwoord weet te vinden tot dusver...
Ik vind het lastig om je hierin te adviseren. Ik werk zelf met een smartphone, maar of dat prettig werkt voor jou is nog maar de vraag. Je kunt het best een winkel opzoeken en de mogelijkheden voor jezelf bekijken.
 
Weet iemand waar ik het "edit" en verwijderen functie vind?
Linksonder je bericht zie je een knop 'Bewerk' (dat is Nederlands voor 'Edit' :)). Klik daarop en je kunt je bericht aanpassen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Druiser
Zou toch even met Herman van Dronekenner bellen en dan kan je altijd nog besluiten het anders te doen. Tel. 085-3012306 Bezoeken na overleg kan altijd, geven eerlijk advies en zijn geen verkoopjagers of id. Spreek uit eigen ervaring. Succes Druiser.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Druiser
Bedankt Sjakie... ben zeker blij dat je je nog proberen antwoord te doen geven, geweldig vind ik.

Helaas bestaat er geen "bewerk" functie of icontje... zie screensnap.
Heeft dat misschien te maken als ik via de smartphone posten?
Linksonder je bericht zie je een knop 'Bewerk' (dat is Nederlands voor 'Edit' :)). Klik daarop en je kunt je bericht aanpassen.
Screenshot_20190813-103311.jpeg

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt: