Hoe werkt de GPS van een AR drone 2?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Camaro74

New Member
Lid geworden
27 aug 2018
Berichten
16
Waarderingsscore
4
Punten
3
Leeftijd
57
Locatie
Purmerend
Heb een GPS ontvangertje gekocht voor de drone van me zoontje, maar hoe werkt dat nou?
Ik krijg niet zo'n kaart te zien waar ik vluchtroute kan trekken...
ook het schermpje met maximale hoogte en snelheid instellingen krijg ik niet te zien.

De return home knop zie ik ook niet.. staat bij mij rescue.

Sorry vragen komen misschien dom over maar we zijn nog super beginners :)

Bedankt voor de hulp
 
Hoi je moet dan de uitbrijding van de app kopen waar je de airdrone mee bestuurd. Het gaat toch om de parot airdrone 2.o deze te vinden in de app die je al heb geinstaleerd

Verzonden met mijn SM-G903F en de Dronepilots.nl app
 
De hele app die AR drone is uit de store verdwenen Iemand hier ervaring met een andere app voor de AR drone 2.0?

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app

Oke dat is niet leuk. Los dit voor je op gebruik qgroundcontrol deze moet volgens deze film werken en is gratis. Je kan deze downloaden voor iPad tablet en enzovoort

In qground control heb je volgens mij ook de afstandbediening zitten.
Gr Gijs


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Originele software is FreeFlight 2.4 volgens mij de app voor de iOS iPad is er nog in de store


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Dank je wel Gijs, ik ga die qgroundcontrol proberen. Die Airpro2 zie ik niet. Wel heb ik de originele APK bestand kunnen downloaden als backup

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app

Waar bestuurde je de drone nou mee? In die app als het de juiste is kan je gewoon de uitbreiding kopen


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Waar bestuurde je de drone nou mee? In die app als het de juiste is kan je gewoon de uitbreiding kopen


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
Ik bestuurde hem met de originele app AR Freeflight. Kan nergens vinden waar ik die uitbreiding kan kopen...waar is dat dan?

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app
 
Als dat werk heb ik nog 2 tips voor de air drone er is een zwaardere batterij voor te koop en er zijn lager sets voor de props die minder wrijfing maken dus je vlieg dan langer gewoon op aliexpress zoeken

Verzonden met mijn SM-G903F en de Dronepilots.nl app