Hoe vorige eigenaar uit DJI GO 4 krijgen?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Martijn1974

Member
Lid geworden
8 jun 2020
Berichten
73
Waarderingsscore
48
Punten
18
Leeftijd
49
Locatie
Waddinxveen
Ik heb sinds gisteren een gebruikte Mavic 2 Zoom gekocht, en er ook al mee gevlogen* .
Maar nu zag ik dat hij de Flightrecords opslaat in de DJI GO 4 app onder de naam van de vorige eigenaar.
Weet iemand hoe ik die eigenaar er uit krijg... ik kan het echt niet vinden in de app.
Ik kan ook niet vinden waar ik eventueel de drone opnieuw zou kunnen registreren op mijn naam/account. als dat al mogelijk is.


mvg,
Martijn.

*Gevlogen onder A3 condities aangezien ik mijn A2 examen nog niet gedaan heb.
 
To change the name turn the controller on, then the aircraft. After everything has initialized go to the General Settings menu (three dots at top right of DJI Go 4, then the three dots at the bottom left of the menu screen ). Scroll down to the "Other" section and click Device Name. Edit name then press Save. Then sync records with DJI server.

Dit misschien.
 
Ja, gevonden.
Al stond het niet in de 'other' sectie, maar een paar regels eerder in het algemeen menu.
Dankjewel.

Maar hij blijft onder de oude naam de flightrecords aanvullen.
Ik zie ook geen mogelijkheid in de app om flightrecords/gebruikers te verwijderen.... misschien even opnieuw installeren, maar dan ben ik wellicht ook mijn eigen records kwijt.

mvg,
Martijn.