Mini 2 Hoe ver kom je met een DM2...

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Er staan echt tig en tig van dat soort video's op YouTube net zoals de unboxing etc.
Je hebt er niets aan uitgezonderd de eventuele spanning of de Mini 2 het wel of niet gaat halen.
Bij wat verkeerde inschatting (wind tegen vertrekken) gaat het gewoon mis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oom-Pilot
Ik vind het op zich een leuke video, en ik verwonder me steeds weer over het feit dat ze zo'n vernuftig apparaatje hebben kunnen bouwen en hoe goed de verbinding blijft op die afstand.
Aan de andere kant levert het zeker een aantal risico's op. Zo kun je nooit goed inschatten hoe de windsterkte en -richting is op de top van zo'n berg. Daarnaast heb je maar beperkt zicht op wat er in de omgeving gebeurt.
Je zult dan dus het gebied ook goed moeten kennen en bereid moeten zijn om je drone ingeval van problemen onderweg ergens te landen en deze dan op te halen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Foppe
Puur als amusementswaarde bedoeld maar toch...
Volgens mij vliegen de meeste hier met als doel 'amusementswaarde'.
Erg leuke video, ik houd hier van.
Geeft goed aan tot welke prestaties de mini2 in staat is. Daarnaast vond ik dat de eigenaar heel verstandig om ging met deze test, ondanks het gebrek aan fysiek zicht.
 
Volgens mij vliegen de meeste hier met als doel 'amusementswaarde'.
Erg leuke video, ik houd hier van.
Geeft goed aan tot welke prestaties de mini2 in staat is. Daarnaast vond ik dat de eigenaar heel verstandig om ging met deze test, ondanks het gebrek aan fysiek zicht.

Dat vind ik ook PaulJ, net als SnitserNL ook heeft geantwoord verbaast het mij zeer als beginnend vlieger wat een mooi stukje techniek die mini is.
Als je dan de kwaliteit van foto en video er bij optelt ben ik er qua prijs / prestatie zeer tevreden over.
Overigens geweldig om op de Schotse Hooglanden waar alle ruimte is het apparaat te testen


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: PaulJ
Leuk dat anderen zo'n test doen om te laten zien waar de Mini 2 toe in staat is. En ik heb dat soort video's ook vaak bekeken. Maar zelf zou ik dit nooit doen. Zal er zelfs best aan moeten wennen als hij een (beetje) uit het zicht is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivy en PaulJ
Leuk dat anderen zo'n test doen om te laten zien waar de Mini 2 toe in staat is. En ik heb dat soort video's ook vaak bekeken. Maar zelf zou ik dit nooit doen. Zal er zelfs best aan moeten wennen als hij een (beetje) uit het zicht is.

Ja echt, op dit moment vind ik 300 meter al een end


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: PaulJ
Hahaha, herkenbaar. Ik heb nu één keer op ongeveer 1,5 km afstand gevlogen. Dit boven de weilanden van Middelaar aan de oevers van de Maas. Dat vond ik rete spannend en dacht voordurend... als het mis gaat kan ik er altijd nog naar toe lopen :D
 
Hahaha, herkenbaar. Ik heb nu één keer op ongeveer 1,5 km afstand gevlogen. Dit boven de weilanden van Middelaar aan de oevers van de Maas. Dat vond ik rete spannend en dacht voordurend... als het mis gaat kan ik er altijd nog naar toe lopen :D




Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app