hoe koppel ik mijn DJI mini 2 aan mijn laptop

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Casparus

New Member
Lid geworden
30 nov 2020
Berichten
21
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
75
Locatie
Arcen
In mijn DJI mini 2 plaatste ik een SD kaart.
De opgenomen video's en foto's staan nu in mijn iPhone en ik denk ook op mijn SD kaart....
Hoe kan ik nu de met mijn mini 2 opgenomen video's en foto's overzetten op mijn pc / laptop
 
Dag Casparus,

de snelste en makkelijkste manier is van je sd kaart even uit je drone te halen en in het kaartlezertje te stoppen van je pc/laptop en zo te kopiëren naar de gewenste hd van je pc. (zo doe ik het.)

Groetjes,
Tom
 
Wat Tom zegt klopt zeker en wordt niet alleen aanbevolen maar schijnt een must te zijn. Kopieer altijd je bestanden van de SD naar de HD.
Daarna kun je ervoor kiezen om de SD leeg te maken voor de volgende vlucht.
Hetzelfde materiaal wordt, indien zo ingesteld, op je phone gezet maar komt in kwaliteit niet overeen met de data die op je SD staan.
Het kan gebeuren dat je je SD op de PC ingelezen hebt en probeert via de SD zaken te editeren. Je krijgt dan foutmeldingen in beeld dat het medium niet te gebruiken is. Dus eerst op de HD. Veel succes....
 
Laatst bewerkt:
Ook hiervoor bedankt voor de informatie.
Ik moet (en ga) dan wel eerst een tool aanschaffen waarin ik de Mini SD in kan stoppen omdat die opening in mijn laptop ontbreekt.....
 
Ook hiervoor bedankt voor de informatie.
Ik moet (en ga) dan wel eerst een tool aanschaffen waarin ik de Mini SD in kan stoppen omdat die opening in mijn laptop ontbreekt.....
Volgens mij kun je ook de drone met het juiste kabeltje (USB naar USB-C) aan de laptop hangen. Als je drone ingeschakeld is, dan kun je volgens mij ook de bestanden benaderen die op de MicroSD-card staan.
 
Hallo Wibe,
Hartelijk dank voor je informatie.
Deze klopt........
Ik heb nu mijn drone en controller geactiveerd en vervolgens de betreffende USB kabel op mijn drone en de laptop aangesloten.
En wat denk je wat?? Ik had verbinding en heb dus nu direct mijn filmpjes en foto's kunnen downloaden op mijn PC/Laptop.

Dus nu aan de slag met het bewerken van de video beelden want ik vind het is buiten toch te koud om te vliegen.
 
In mijn DJI mini 2 plaatste ik een SD kaart.
De opgenomen video's en foto's staan nu in mijn iPhone en ik denk ook op mijn SD kaart....
Hoe kan ik nu de met mijn mini 2 opgenomen video's en foto's overzetten op mijn pc / laptop
Dat kan je gewoon met je oplaad kabel