Help

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Marc Velm

New Member
Lid geworden
7 mrt 2022
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
65
Locatie
Velm (Limburg, Belgie
Hallo all,
Ik heb verleden week een tweedehands mini2 gekocht, nadat mijn eerste tegen een boom gesneuveld is,
Het probleem is dat deze tweedehands drone gebonden is met een ander account en wil niet vliegen met m'n "oude" remote van m'n eerste drone
Hoe kan ik dit oplossen ??
Dank u
Marc
 
Mini2 DJI account verwijderen op je Mini2 en opnieuw koppelen met je oude RC
 
Hoe verwijdert men een DJI Mini2 account ?
Koppelen aan m'n oude RC is geen probleem , want de camera werkt prima , maar steeds "UNABLE TO TAKE OFF"
 
Ik weet niet of een mailaccount zomaar losgekoppeld kan worden. Ik kan me voorstellen dat dit een anti-diefstal feature is.

Ik zou de vraag even stellen aan de DJI-helpdesk: Support - DJI.
Of misschien het mailadres/account van de verkoper gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
Hoe verwijdert men een DJI Mini2 account ?
Koppelen aan m'n oude RC is geen probleem , want de camera werkt prima , maar steeds "UNABLE TO TAKE OFF"

OK, koppelen Mini2 naar RC lijkt ok.

"UNABLE TO TAKE OFF"

Krijg je dat met of zonder volledige GPS? Zonder GPS is dat zoals normaal. Gewoon die sticks zoals normaal gebruiken om de props te spinnen......werkt dat?

Indien je geen voldoenede GPS hebt. Wel genoeg licht?
 
Licht kan zeker een rol spelen. Misschien dit eens proberen?

 
Dit is mijn ervaring.
Indoor bij kennis was vliegen onmogelijk door oa gebrek aan gps signaal. Maar eerder denk ik dat een sterk WiFi signaal in de weg stond.
Buiten was er geen probleem.
 
Een Mini 2 vliegt perfect binnenhuis, dat heb ik kort geleden gedaan toen ik m'n nieuwe Mini 2 vliegklaar maakte en dat heb ik binnenhuis gedaan bij daglicht natuurlijk, maar wat ik begrijp uit het probleem is dat de oude eigenaar zijn account moet verwijderen en dat moet vervangen door dat van de nieuwe, GPS is bij binnenhuisvliegen niet nodig, de infraroodcensoren onderaan zorgen hiervoor je kan hem ook goed besturen en stil hangen binnenhuis.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik ook opmerk is op de video dat de remote control van een mini 1 is die van een 2 is totaal anders, de kleur van de Control bij 2 is grijs en de 1 zwart, mogelijk moet je de control " Pairen " procedures hiervoor kun je googelen onder de naam : remote control mini 1 pairen met drone, meestal in video.
P.S. er is zelfs een topic over dit onderwerp over account wijzigen van in 2019
 
Laatst bewerkt:
Next problem
ik raak niet uit dit scherm , heb al vanalles geprobeerd , zelfs de app volledig verwijderd en na installatie van DJI fly app krijg ik terug dit scherm
heb zelfs de cache van smartphone gewist , niets helpt
i need help from you smart guys please

DSCN4121.JPG

I raa