Help, denk ik

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Karkdijk

New Member
Lid geworden
29 jan 2022
Berichten
6
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
46
Locatie
Twente
Is er iemand in de omgeving van Enschede/Oldenzaal die mij kan helpen met mijn Mavic Mini?
Zoals eerder beschreven heeft hij zijn eerste vlucht buiten super gedaan, de 2e vlucht (binnen) ging hij raar doen.
Nou wil hij niet meer verbinden, geen beeld en ik kan niets meer via de telefoon. wel kan ik beperkt vliegen als ik bijde yosticks naar beneden duw.
Weet echt niet wat ik nou moet doen en zou erg graag bij iemand langskomen die mij kan helpen.
groeten Hendri
 
Is er iemand in de omgeving van Enschede/Oldenzaal die mij kan helpen met mijn Mavic Mini?
Zoals eerder beschreven heeft hij zijn eerste vlucht buiten super gedaan, de 2e vlucht (binnen) ging hij raar doen.
Nou wil hij niet meer verbinden, geen beeld en ik kan niets meer via de telefoon. wel kan ik beperkt vliegen als ik bijde yosticks naar beneden duw.
Weet echt niet wat ik nou moet doen en zou erg graag bij iemand langskomen die mij kan helpen.
groeten Hendri
Misschien kan deze Hans uit Ede je helpen? Perfecte reparatie.
Hier de contactgegevens: Mavic Air - Water schade

Het is wat verder natuurlijk, maar de ervaringen zijn kennelijk goed ...
 
Is er iemand in de omgeving van Enschede/Oldenzaal die mij kan helpen met mijn Mavic Mini?
Zoals eerder beschreven heeft hij zijn eerste vlucht buiten super gedaan, de 2e vlucht (binnen) ging hij raar doen.
Nou wil hij niet meer verbinden, geen beeld en ik kan niets meer via de telefoon. wel kan ik beperkt vliegen als ik bijde yosticks naar beneden duw.
Weet echt niet wat ik nou moet doen en zou erg graag bij iemand langskomen die mij kan helpen.
groeten Hendri

Kan je Hans uit Ede (tel 06-11079800) inderdaad van harte aanbevelen.
Vrijdagmiddag contact met hem gezocht ivm crash na fly-away.
Hij reageert supersnel.
Maandagochtend de drone gebracht en kreeg maandagmiddag al een bericht dat de drone klaar was.
Bij ophalen goede uitleg gekregen over de oorzaak van de fly-away omdat hij het log had bekeken. IMU waardes waren niet goed, hij heeft gelijk uitgelegd hoe je dat zelf moet/kan doen.
Redelijk geprijsd en heerlijk bakkie koffie.


Mavic 2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe.
Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Mat Janssen