Hallo, zal mijzelf ook even voorstellen.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Leuk, welkom!

Ik vraag me vaak af waarom mensen een Drone bij de Action van 20,- kopen om te kijken of de hobby bij hen past. Dit is een volledig ander apparaat als wat je nu gekocht hebt (een 2,3,4??) en geeft een hele andere beleving.
Natuurlijk snap ik dat je liever iets van 20,- tegen de muur vliegt dan iets van 500,-, maar met die laatste ga je denk ik ook niet rond het hoofd van je vrouw vliegen .. ;)

Hoe simpel was de simpele Drone?

(Geen aanval natuurlijk, ben gewoon benieuwd!)
 
Ah je voelt en leest het zelf ook al als dat het beetje vreemd welkom zijn kan :)
Geen idee waar je idee van Action drone van €20,- vandaan hebt. De allergoedkoopste drone's en helikopters die ooit uit kwamen waren echt ding voor weinig geld. en echt wel leuk om te zien hoe dat vliegt en dan te zien hoe de hond hem uit de lucht grijpt.
Nu kan je tegenwoordig toch echt prima drone's voor weinig kopen die qua vliegen echt geen schande zijn. Sterker nog als mijn daarvoor gekochte drone een gewoon wat betere camera zou hebben dan was dat gewoon een prima ding geweest. Met deze durf ik zelf rond de vrouw te vliegen hoor. Puur gekocht om te zien hoe of wat en heeft gekieteld naar meer.

Dus dit niet ter verdediging voor mezelf maar ter info hoe dingen ook best leuk kunnen zijn. Zie linkje:

Neejjoh, dat wat je hier laat zien is mooi materiaal waar je veel plezier mee gaat hebben , maar ik hoor mensen vaak zeggen dat ze zo goedkoop mogelijk beginnen, lees een budgetdrone die haast onbestuurbaar is...

Natuurlijk heet ik je van harte welkom!!
 
Ah, daar hebben we onze 1.000ste forumlid. Welkom Peter.
 
Buenas noches vanuit Spanje!
Ik ben Rasmin en heb al een tijdje de Mavic Pro nadat mijn Hubsan in de Oostenrijkse bergen in de sneeuw verdween.
Nog weinig in NL gevlogen (waar kan het nog), maar wel regelmatig in Spanje waar wij een 2e huis hebben. Bezig met ROC-light.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Ferex