Hallo ik ben Mark!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Froggie

New Member
Lid geworden
4 feb 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
54
Locatie
NL
Hallo allemaal, ik ben Mark en heb een paar nano drones waarmee ik in en om het huis vlieg. Ik ben nu toe aan een wat "echtere drone". Ik denk aan iet van DJI maar ik vind het maken van de keuze nog erg moeilijk. Vandaar dat ik eerst eens hier op het forum ga snuffelen om te zien wat de Drone Pilots ervan vinden :)
 
Welkom DJI is een goede keuze.Als je op pad(vakantie etc.) gaat is een Mavic Pro 2 een goede keuze.
 
Welkom DJI is een goede keuze.Als je op pad(vakantie etc.) gaat is een Mavic Pro 2 een goede keuze.

Hoi Vayreda,

Ja dat snap dat dat de beste keuze zou zijn :). Zelf dacht ik meer richting de Mavic Air of een (gebruikte) Mavic Pro. Voor zover ik nu kan zien heeft de Air nog wat voordelen, en ik weet niet zeker of de Mavic Pro 2 het extra bedrag t.o.v. de Air echt waard is. Vandaar dat ik graag wat meningen hoor van jullie :)
 
Welkom Mark, er heel wat te kiezen tussen diverse drones, is het de camera, die je belangrijk vindt of het geluidsnivo of misschien de vliegtijd ?
Daarnaast speelt ook het financieële aspect een rol, momenteel is er nogal wat aanbod via MP.
Laat je desnoods vergezellen door iemand, die van wanten weet en ga altijd zelf eerst kijken, voordat er iets gekocht wordt.
Succes met je zoektocht.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app