Hallo allemaal

willemku

New Member
Lid geworden
7 nov 2018
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
61
Locatie
tilburg
Willem is mijn naam en sinds kort heb ik een mavic pro dus vandaar dat ik hier terechtkom;-)

Meteen al wel een vraag , ik vind mijn iphone scherm te klein en denk aan een ipad mini , heb al wat gelezen en vraag me nog af of indien ik een ipad mini 4 koop deze via wifi verbind met mijn telefoon werkt dan de gps op de ipad naar behoren?
Graag hoor ik juliie tips en of trucks mbt tot een groter scherm icm een mavic pro.
Alvast bedankt !!
 
hoi Willem ik heb dezelfde drone en overweeg ook n iPad mini aan te schaffen , lijkt me leuker met n groter scherm. ben ook benieuwd of er mensen zijn met iPad ervaring.
 
IMG_0855.JPGIMG_0781.JPG
Welkom, hier zie je het gebruik van een iPad mini 4 (meest recente model) met een speciale Lifthor houder.
Werkt prima en tot volle tevredenheid met mijn Mavic Pro Platinum .


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Bekijk bijlage 688Bekijk bijlage 689
Welkom, hier zie je het gebruik van een iPad mini 4 (meest recente model) met een speciale Lifthor houder.
Werkt prima en tot volle tevredenheid met mijn Mavic Pro Platinum .


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Hoi P , dat ziet er idd goed uit zo ! heb je op de ipad een gps verbinding nodig om je locatie te bepalen ? ennuh , ik ga meteen ff zo`n houder bestellen ;-)
Thnx voor de info!
 
De iPad werkt prima, zoals je iPhone zelfde verbindingen etc. en de Lifthor koop je bij de Dronekenner en bestel dan gelijk het bij behorende kabeltje erbij, die met de “kronkels”. Je ziet die op de foto.IMG_0854.JPG


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app