Haal je A1/A3 drone certificaat via Learning Zone, voor niks!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Doc
  • Startdatum Startdatum
Dit is toch niks nieuws? Hier heb ik 2 jaar geleden ook mijn certificaat gehaald.

Goede tip.
Ik heb A1/A3 ook in Luxemburg gehaald, op een zondagmiddag. En je krijgt je "diploma" meteen, via de mail, per omgaande.

Zie ook: Vliegbewijs Luxemburg

Ik wou het ook doen maar kom niet ingelogd ,dan is mijn inlog niet goed en dan mijn wachtwoord ,en wat vul je in bij al die andere din gen ,ik ben met pensioen dus heb geen Company en zo .

Groet Peter.

Hoi Peter, zit ik hier een heel verhaal te typen, spring ik per ongeluk naar aan andere pagina, en weer terug: alles weg... :-)
Ik doe het nu maar met een plaatje, hieronder.

Ik heb dus even een account voor mijn vrouw aangemaakt, zij is net als ik ook gepensioneerd. Na haar voornaam, achternaam en emailadres heb ik het als volgt ingevuld:

Lux-1.jpg

Wat het wachtwoord betreft: gebruik minimaal een hoofdletter, een teken (bijv. - of *) en een cijfer.
Op de volgende pagina geklikt op het logo, Learning Zone. Toen kreeg ik de volgende keuzes (iets naar beneden scrollen):

Lux-2.jpg

De eerste, de bovenste moet je hebben! Het is wel in het Engels en zoals ik eerder schreef: maak wat aantekeningen. En als je een woord niet kent > even opzoeken met Google.

Succes!

Bijlagen

• Lux-1.jpg
    Lux-1.jpg
    205,2 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
@ Aloys ,nou ik ben er aan begonnen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik best moeite heb met het engels .
Die eerste tien vragen kom ik maar niet door ,maar morgen verder.

Groet peter.

Het koste mij best wel wat moeite ,maar ik heb het gehaald ,bedankt voor het delen .

Groet peter.

Even een tip als je de website in Google chrome opent en je klikt met rechts midden op de pagina, of rechts boven het vertaal icoontje kan je alles naar NL laten vertalen
.Schermafbeelding 2025-01-28 160311.png

Laatst bewerkt:
Ik lees dit nu pas, van harte gefeliciteerd!
Het mailtje zit toch niet in je spambox?

Even dit oudere topic uit de sloot halen. Is er iemand die het hier behaalde dronebewijs heeft kunnen registreren bij de RDW? Zo ja, hoe?

• Leuk
Waarderingen: Gino88
A1/A3 certificaat in Luxemburg gehaald (gratis). Registratie in Luxemburg en geldig in de gehele EU. Navraag bij RDW leerde mij dat dit certificaat naar NL kan worden omgezet. Het jan echter pas na het behalen van het A2 certificaat. Wanneer je het A1/A3 certificaat meestuurt bij de registratie van het A2 certificaat wordt het omgezet naar NL.

A1/A3 certificaat in Luxemburg gehaald (gratis). Registratie in Luxemburg en geldig in de gehele EU. Navraag bij RDW leerde mij dat dit certificaat naar NL kan worden omgezet. Het jan echter pas na het behalen van het A2 certificaat. Wanneer je het A1/A3 certificaat meestuurt bij de registratie van het A2 certificaat wordt het omgezet naar NL.
Thanks!