Google maakt drones overbodig

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Sjakie

Well-Known Member
Lid geworden
11 sep 2016
Berichten
4.880
Waarderingsscore
2.161
Punten
113
Leeftijd
58
Locatie
Utrecht
Niet echt helemaal overbodig, maar het komt eng dicht in de buurt van de werkelijkheid.

 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr en Carlo bravo
  • Leuk
Waarderingen: DJIWhite Mavic pro
Het blijft een benadering van de werkelijkheid. Voor actuele gebeurtenissen zal je toch een drone nodig hebben. Zo zal Google Streetview (die ook vaak bij berichten op nieuws-sites wordt gebruikt) nooit een 100% concurrent worden van (grond-)fotografen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Armand Oomens
Oh ja, om de drone professionals maar een hart onder de riem te steken.
 
Het gaat toch om het hele project, lekker een dagje eropuit om lekker te vliegen en zo aan je unique beeldmateriaal te komen, en dan proberen er een mooie video ervan te maken ,
 
Precies, met de klemtoon op uniek. Google Earth laat ook zeker niet alle details zien, die je 'real life' wel kunt vastleggen met je drone.
 
  • Leuk
Waarderingen: Carlo bravo
Precies, met de klemtoon op uniek. Google Earth laat ook zeker niet alle details zien, die je 'real life' wel kunt vastleggen met je drone.

ik hou het lekker bij DIY video’s maken ,
Ik vind het zo leuk om te doen , zou wel 8dagen per week eropuit willen maar dat laat mijn vrouw niet toe,
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Schitterende beelden kun je zo krijgen tegenwoordig; dit filmpje is erg mooi gemaakt, en is een feest van herkenning.

In een Venn-diagram is voor mijn de overlap tussen dit en dronevliegen (zeker als hobby) echter nagenoeg nihil.