Gokhan

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Gokhan

Member
Lid geworden
19 jul 2018
Berichten
75
Waarderingsscore
40
Punten
18
Locatie
Amsterdam
Hoi,

Als hobby vind ik het leuk om fotos/videos te maken. Heb vorig jaar een stabilizator gekocht voor mijn mobiel (Dji Osmo Mobile) en sinds kort dus een Dji Spark aangeschaft. Ben redelijk nieuw met drone’s dus zal hopelijk wat informatie inwinnen hier :)

Woon in Amsterdam en werk op Schiphol, weet dus dat je hier in de buurt niet mag vliegen. Maar heb al een vraag uit staan waar wel (beetje in de buurt dus niet ergens in Brabant) gevlogen mag worden.

Vg


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Welkom Gokhan, ben je al bekend met www.drone.aeret.nl ?
De discussie over welke informatie het beste is blijft nog wel even bestaan, maar drone.aeret schijnt het meest betrouwbaar te zijn.

Groet'n uut twente,
Dennis.
 
Welkom en ook de app van verzekeringsbedrijf ASR geeft aan, waar wel en niet gevlogen kan worden .
Succes ermee.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Yep ik vlieg ook met de App van ASR en die is erg nauwkeurig kan ik zeggen als grens bewoner en vliegend net buiten de nofly zone van Eindhoven airport en aan de andere kant, 1300 meter van ons huis de grens van Belgie.

Veel leerzame uren op dit forum en veel vliegplezier.

Marcel
 
Sorry voor de late reactie, heb idd met de asr app een plekkie gevonden en wat gevlogen.

Daarna was ik op vakantie naar Turkije waar ik mooie plekken heb kunnen vast leggen. Die kunnen jullie zien bij Foto’s en video’s gedeelte waar ik het ga delen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Falco