- Lid geworden
- 19 sep 2020
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 3
- Leeftijd
- 55
- Website
- www.devliegendefilmer.nl
Zie ook bijlage
In godrone.nl is een vluchtrapport gepland, aangegeven met een blauwe arcering
De bijgaande tekst geeft aan
VLUCHTRAPPORT : Gebruiker gerapporteerd
PROMO OPNAMEN BRUGPLAATSING
Vluchtrapport
Dit is een door de gebruiker ingediend vluchtrapport. Een drone vlucht is gepland om hier plaats te vinden tussen maandag 9 september 2024 08:00:00 en maandag 9 september 2024 17:00:00 in Europe/Amsterdam. Deze vlucht is gelabeld als recreatieve.
Over vluchtrapporten
Met vluchtrapporten kunnen gebruikers andere leden van de luchtvaartgemeenschap informeren over uw geplande luchtactiviteit om de veiligheid te verbeteren en optioneel luchtruimmeldingen te activeren.
Mag ik ik hier op dat moment zelf dan wel of niet vliegen (dji air3 in open category)
In godrone.nl is een vluchtrapport gepland, aangegeven met een blauwe arcering
De bijgaande tekst geeft aan
VLUCHTRAPPORT : Gebruiker gerapporteerd
PROMO OPNAMEN BRUGPLAATSING
Vluchtrapport
Dit is een door de gebruiker ingediend vluchtrapport. Een drone vlucht is gepland om hier plaats te vinden tussen maandag 9 september 2024 08:00:00 en maandag 9 september 2024 17:00:00 in Europe/Amsterdam. Deze vlucht is gelabeld als recreatieve.
Over vluchtrapporten
Met vluchtrapporten kunnen gebruikers andere leden van de luchtvaartgemeenschap informeren over uw geplande luchtactiviteit om de veiligheid te verbeteren en optioneel luchtruimmeldingen te activeren.
Mag ik ik hier op dat moment zelf dan wel of niet vliegen (dji air3 in open category)