geluidsarme propellers voor de mini??

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Drone2

Active Member
Lid geworden
24 apr 2020
Berichten
171
Waarderingsscore
34
Punten
28
Locatie
Delft
Zijn er geluidsarme propellers voor de mavic mini, zo ja wie heeft er ervaring mee?? ik vind het een heerlijke drone maar erg mij toch steeds meer aan dat hoge irritante geluid.
 
Laatste wat ik gehoord/gelezen heb is dat deze er voor de Mavic Mini nog niet zijn, maar dat in ieder geval een bekende aanbieder er mee bezig was..
 
Ik heb er denk ik wel, besteld bij Amazon, het carbon propellers waarvan in de beschrijving stond dat ze geluidsarmer zijn dan de originele en ook lichter, de originele geven ongeveer 62Db geluid op 2 mt, die in carbon wil ik niet monteren omdat ze van een zeer slechte kwaliteit zijn en m'n mini niet wil beschadigen voor een test, daarom treed ik bij wat de moderator zegt dat er nog geen geluidsarme prop. voor de mini's zijn, toch niet van een goede kwaliteit voor ( 39,99€ weggegooid geld )
 
Dan kunnen we voorlopig niets doen dan afwachten, ik ben heel benieuwd of er gauw een goed product op de markt komt wat enige verbetering qua geluid op brengt.
bedankt, Guido, en Moderator.
 
Aan de andere kant is iets dat klein is en snel ronddraait niet heel makkelijk stiller te krijgen (de Spark klinkt echt vaak als een boos insect vergeleken met grotere types).

En het feit dat de props met schroeven vast zitten maakt het niet makkelijk ze snel te wisselen, voor consumenten met andere props, maar ook voor ontwikkelaars van after market props (tijdens dat ontwikkelen en testen).

De Mini lijkt wel niet aan te slepen, dus dat is weer een goede incentive om alternatieve props (stiller, andere kleurtjes, etc.) wel aan te gaan bieden.

Ze komen vanzelf wel een keer...
 
Mooi setje niet duur, maar zijn deze niet gelijk aan de sets die meegeleverd worden met een combo set?????
of iemand al ervaring met deze propellers???