geen beeld op andriod galaxy, dji mavik pro

Discussie in 'Andere DJI producten / DJI algemeen' gestart door peter1, 14 sep 2018.

  1. peter1

    peter1 New Member

    Lid geworden:
    8 aug 2018
    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    kom er nog niet uit, volgens mij doet alles het nu, klein eerste test vluchtje gemaakt van opstijgen naar 5 mtr en landen.

    maar ik heb geen beeld op de samsung Galaxy .. wel de app dji go die draaid helemaal en heeft verbinding..en beeld, behalve van de gimbal
    dus alles doet, ook fotoos nemen en filmen maar het beeld op de mobiele telefoon blijft zonder weergave van het gimbal beeld.
     
    Eric vindt dit leuk.
  2. peter1

    peter1 New Member

    Lid geworden:
    8 aug 2018
    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    ben er al achter vermoed ik zo, op de samsung tablet doet hij het prima, op de samsung j3 geen beeld..de app draaid wel. deze is vermoedelijk niet compattebel...voorlopig maar met het tablet...ben al lekker aan het vliegen
     
  3. klokhuis

    klokhuis New Member

    Lid geworden:
    24 okt 2018
    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg wel beeld op mijn Samsung Galaxy A5 (2017) SM-A520F, maar niet op mijn Samsung Galaxy Tab E SM-T560. Ik heb geen idee wat hiervan de oorzaak is en hoe ik ook beeld krijg op de Samsung Galaxy Tab E SM-T560. Heb dan een groter beel tijdens het vliegen.
     
  4. PHTB

    PHTB Active Member

    Lid geworden:
    29 sep 2017
    Berichten:
    908
    Leuk Bevonden:
    203
    Ligt dat mogelijk aan de instellingen van het Samsung SM-T560 tablet ?
    Iets in of uitschakelen ? Of wellicht het kabeltje ?


    Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
     
  5. klokhuis

    klokhuis New Member

    Lid geworden:
    24 okt 2018
    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de reactie, maar ik heb geen enkel idee wat ik in- of uit zou moeten schakelen.
    Wie kan mij meer advies geven.
    Ik bed nog niet aangegeven dat ik vlieg met een DJI Spark.
     
  6. PHTB

    PHTB Active Member

    Lid geworden:
    29 sep 2017
    Berichten:
    908
    Leuk Bevonden:
    203
    Je kunt natuurlijk ook een mail naar DJI sturen en je “probleem” voorleggen .
    Mailadres op de site van DJI.


    Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
     
  7. klokhuis

    klokhuis New Member

    Lid geworden:
    24 okt 2018
    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga ik doen. Bedankt
     
  8. klokhuis

    klokhuis New Member

    Lid geworden:
    24 okt 2018
    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    1
    Het probleem van "geen beeld" is opgelost.
    Oplossing: andere tablet gekocht. Nu: Samsung Galaxy Tab 10.1 T580
     

Deel Deze Pagina