Gecrashed

Khwong26

New Member
Lid geworden
7 jan 2018
Berichten
10
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
38
Locatie
Utrecht
Hoi drone pilots.

Ik heb laatste me phantom 3 pro gecrashed schadelijk leek mee te vallen.

Propellers defect , lichte scheur in boven body, gimbal kabel gescheurd en 2 motoren een lichte tik gehad.

Nu heb ik alles gerepareerd op de gimball bedrading na.

En wou een test vlucht maken maar gaf een esc status error aan iemand een idee?

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen



Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Dan is toch het moederbord overleden, Bekend probleem na crash. Motoren willen ook dan niet meer opstarten.
 
Hallo Khwong,

esc status error : niet vergeten ook je ECS......( ECS= Electronic Speed Controller).......

Controleren of vervangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Perry
Hallo Khwong,

esc status error : niet vergeten ook je ECS......( ECS= Electronic Speed Controller).......

Controleren of vervangen.
Heb je een idee hoe je het kan testen of de esc of moederboard defect is?

Of anders een adresje vlakbij utrecht die er verstand van heeft?

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Je kan hem wel wegbrengen en laten onderzoeken en fijn even wat geld af gaan rekenen om dan alsnog hetzelfde te gaan horen. Je Esc zit nu eenmaal in je moederboard verwerkt.

Maar als het je gerust stelt gewoon weg brengen en na laten kijken.
 
Je kan hem wel wegbrengen en laten onderzoeken en fijn even wat geld af gaan rekenen om dan alsnog hetzelfde te gaan horen. Je Esc zit nu eenmaal in je moederboard verwerkt.

Maar als het je gerust stelt gewoon weg brengen en na laten kijken.
Ok duidelijk heeft er iemand zelf ervaring mee met moederbord plaatsen? Zo te zien op youtube moet je diverse bedradingen over solderen.

En me volgende vraag kan de gimball wat hebben want door de klap was me camera los van het draaiende gedeelte gekomen en dat platte gimball kabel kapot.

Ik heb het weer in de magneet stuk geschoven en alles zit weer deugelijk moet alleen afwachten op me gimball kabel om verder te testen.

Best een dure geintje zo' n crash

Maar ik wil wel blijven vliegen want je kan zulke mooie fotos en filmpjes mee maken

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt: