Garantie

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
68
Waarderingsscore
8
Punten
8
Leeftijd
57
Locatie
hendrik ido ambacht
Wie weet er in hoeverre men in hun recht staat op het volgende:
Een maat heeft een yuneec breeze gekocht.
1 vlucht ging goed maar dat was een vlucht van 1 meter hoog. Bij de tweede start vind de breeze geen gps meer en heeft hem ook nooit gevonden. Dus een dag na aanvraag de winkelier gebeld dat de breeze niet deugde.
Deze winkelier stelde voor hem op te sturen.
Op het voorstel on hem om te ruilen wilden ze niets weten want hij was immers gebruikt.
(Ja hoe kan je anders merken dat hij niet goed is)
Op het voorstel ons te beroepen op een niet tevreden en hem te retourneren zeggen ze: het object is defect en nemen we niet terug.
Inmiddels vier weken later ligt het nog steeds bij yuneec en zit hij nog steeds zonder Drone waarmee hij nog steeds niet heeft kunnen vliegen.
Dit moet toch niet mogelijk zijn ?
Wie weet wat voor rechten een client heeft en wat hij er aan kan doen?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Die winkel moet het product terugnemen en ook het aankoopbedrag restitueren, zonder opgaaf van redenen, zolang het product en de verpakking maar geen gebruikssporen hebben. Welke winkel betrof het?
 
Ik heb een vergelijkbare situatie meegemaakt met mijn Yuneec Q500+. Na gedurende een drietal weken verschillende vluchten te hebben gemaakt, bleek ook bij mij het GPS signaal verloren te gaan. Mijn leverancier Erik, van RC Racing Twente, heeft het toestel voor mij kosteloos, teruggestuurd naar Yuneec Duitsland, waar een firmware update heeft plaatsgevonden. Deze update heeft het euvel helaas niet kunnen oplossen.
RC Racing Twente heeft de drone vervolgens opnieuw voor mij geheel kosteloos, naar Duitsland gestuurd, waarna wederom voor mij kosteloos, een geheel nieuwe Yuneec 500+ door Yuneec Duitsland is geleverd.
Zo kan het dus ook!
Top service van RC Racing Twente én Yuneec Duitsland.