friese vliegers

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

partypjot

New Member
Lid geworden
10 apr 2018
Berichten
7
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
43
Locatie
leeuwarden
ik hoop via deze weg nog meer friese vliegers tegen te komen. momenteel vliegen we ieder weekend op een andere spot in friesland met 4 man. we hopen de groep nog groter te kunnen maken. heb je hier intresse voor stuur me even een mailtje.. weet je nog goeie freestyle spots in friesland gooi ze ook aub op dan komen we zeker even vliegen!

Verzonden met mijn SM-G920F en de Dronepilots.nl app
 
Ik woon (en vlieg, meestal) in Midden-Nederland. Ik heb echter (schoon)familie in Joure, en ben dus ook nog wel eens daar in de buurt. Een Spark is makkelijk mee te nemen. Wie weet dat ik ook eens in Friesland kan komen vliegen?

Hebben jullie een (WhatsApp of Facebook?) groepje bijvoorbeeld om vlieglocaties af te stemmen? Eentje die hopelijk niet heel hoog in berichtfrequentie is over een hoop andere zaken? Dan zou ik misschien kunnen lurken tot er iets langskomt waar ik praktisch even kan komen meevliegen?
 
ik hoop via deze weg nog meer friese vliegers tegen te komen. momenteel vliegen we ieder weekend op een andere spot in friesland met 4 man. we hopen de groep nog groter te kunnen maken. heb je hier intresse voor stuur me even een mailtje.. weet je nog goeie freestyle spots in friesland gooi ze ook aub op dan komen we zeker even vliegen!

Verzonden met mijn SM-G920F en de Dronepilots.nl app
Goede dag. Vliegen jullie ook in de winter?

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
afhankelijk van het weer maar waarschijnlijk wel weer.. wat vlieg je zelf als ik vragen mag? en waar kom je vandaan?

Verzonden met mijn SM-G920F en de Dronepilots.nl app
 
afhankelijk van het weer maar waarschijnlijk wel weer.. wat vlieg je zelf als ik vragen mag? en waar kom je vandaan?

Verzonden met mijn SM-G920F en de Dronepilots.nl app
Zelf heb ik een dji mavic 2 pro. Alleen nog weinig vlieguren gemaakt buiten. Zelf kom ik uit flevoland. Maar kom wel veel in friesland voor zowel werk als recreatie

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
wij vliegen race quads. maar ieder type drone is welkom.. als de bestuurder maar gezellig is ;) misschien eens aanmelden op de fb, fpv racing friesland. daar bespreken we waar we vliegen en wanneer ;)

Verzonden met mijn SM-G920F en de Dronepilots.nl app