Freeflight pro met follow me functie i.c.m. Skycontroller 1

Jurgen Kramer

Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
119
Waarderingsscore
21
Punten
18
Leeftijd
50
Ik heb inmiddels heel wat zoekwerk gedaan naar Follow Me functie en waarom ik het niet op mijn ipad kan krijgen. Welnu, je tablet moet wel GPS hebben anders werkt het niet. Mijn Ipad (air 2) heeft deze niet, krijg je het dus ook niet te zien. Reactie van Parrot is dat ze er wel plannen voor hebben om het ook voor tablets geschikt te maken, maar wanneer deze beschikbaar komt weten ze niet. Voorlopig is het alleen beschikbaar voor Iphone. Voor mensen met de SkyController 1 is het ook een teleurstelling want die is voorlopig niet geschikt voor de Follow Me functie. SC2 heeft al een update gekregen waar het wel mee kan (zelf geen ervaring mee). Update voor de SC1 is ook nog niet bekend (kreeg ik te horen via support afdeling). Inmiddels is al een tijdje firmware V4.0.1 voor de bebop 2 uit en die is i.c.m. SC1 goed te vliegen. Landingsprobleem hebben ze verholpen. Bij V4.0.0 i.c.m. SC1 begon de drone te spinnen om zijn eigen as (eigen ervaring). Voor de laatste stand zie Release note - Parrot