Franse westkust - DJI Mini 2

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

TomDB

Member
Lid geworden
12 jan 2021
Berichten
48
Waarderingsscore
47
Punten
18
Locatie
Den bosch
Website
youtube.com
Afgelopen zomer verbleef ik in een dorpje genaamd La Tranche-sur-mer in Frankrijk. Het blijkt een behoorlijk saaie streek te zijn (niet als je van boerderijen en weilanden houdt dan is het echt genieten), maar er was een mooie kustlijn. Volgende zomervakantie maar weer richting de Alpen voor me mooiere uitzichten :)

De Fransen zijn overigens erg strikt met alle drone regels. Op de kaart met no-fly zones en hoogtebeperkingen is het een lappendeken van rode, oranje en gele vlakken, allemaal met hun eigen max hoogte. Overal waar 2 of meer huizen bij elkaar staan wordt gezien als NFZ. Het is dus een uitdaging om een plek te vinden waar je legaal mag vliegen.

 
  • Leuk
Waarderingen: Ivy
Afgelopen zomer verbleef ik in een dorpje genaamd La Tranche-sur-mer in Frankrijk. Het blijkt een behoorlijk saaie streek te zijn (niet als je van boerderijen en weilanden houdt dan is het echt genieten), maar er was een mooie kustlijn. Volgende zomervakantie maar weer richting de Alpen voor me mooiere uitzichten :)

De Fransen zijn overigens erg strikt met alle drone regels. Op de kaart met no-fly zones en hoogtebeperkingen is het een lappendeken van rode, oranje en gele vlakken, allemaal met hun eigen max hoogte. Overal waar 2 of meer huizen bij elkaar staan wordt gezien als NFZ. Het is dus een uitdaging om een plek te vinden waar je legaal mag vliegen.

Mooi :)
 
  • Leuk
Waarderingen: TomDB
Mooi filmpje, al vind ik de shots iets te snel bewegen. Verder zou ik de drone terugbrengen. Er zit een enorme lens vervorming in. goed te zien op 0:58
 
  • Leuk
Waarderingen: TomDB
De shots zijn dikke prima, maar ik vind de bewegingen ook te snel gaan. Het past wel bij het allegro (jaja muziekles gehad) pianospel, maar het is net of je voor het eten op tijd thuis wil zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: TomDB
Als je over zee vliegt kan de snelheid voor mij wel OK zijn ... maar langs de rotsen zou ik de snelheid van de drone toch iets minderen en dan een iets rustiger achtergrondmuziekje bij plaatsen.
Dit is natuurlijk een persoonlijke mening hé ...
 
  • Leuk
Waarderingen: TomDB
Mooi filmpje, al vind ik de shots iets te snel bewegen. Verder zou ik de drone terugbrengen. Er zit een enorme lens vervorming in. goed te zien op 0:58
Bedankt voor de reactie. De lensvervorming zal ik eens nader onderzoeken. Is me op andere beelden niet opgevallen. Ik hoop dat het een afwijking is in de ND-filter. Dat is een goedkopere fix aangezien het toch niet meer onder garantie valt