Foto's + video's opslaan op telefoon

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Riet

Member
Lid geworden
3 feb 2018
Berichten
66
Waarderingsscore
1
Punten
8
Leeftijd
44
Locatie
Barendrecht
Ik heb pas een nieuwe mavic pro gehad omdat mijn oude niet goed was. Bij de oude drone werden foto en video direct op mijn telefoon opgeslagen. Bij mijn nieuwe slaat hij het alleen op op de sd-kaart in de drone.

Weet iemand waar je dit kan aanpassen?

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
Je kun zoiezo downloaden onder de foto video knop zit een tapje dat lijkt op een YouTube icoontje

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Wat je ook kunt doen, Apple heeft apparaatje ( 35 euro), daar stop de SD card in en vervolgens kan je de foto’s bijna automatisch downloaden op je iPhone


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb pas een nieuwe mavic pro gehad omdat mijn oude niet goed was. Bij de oude drone werden foto en video direct op mijn telefoon opgeslagen. Bij mijn nieuwe slaat hij het alleen op op de sd-kaart in de drone.

Weet iemand waar je dit kan aanpassen?

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app


Ik heb sinds kort een DJI Mavic Pro 2 en vlieg pas heeeel kort.
Ik zou het graag precies andersom hebben; ik wil graag dat de beelden/foto's opgeslagen worden op de SD kaart die in de drone zit ipv op mijn telefoon.
Ik heb speciaal hiervoor een SD kaart gekocht (gegoogled en "de beste keus" aangeschaft) van 128GB.
Maar de beelden blijven op mijn telefoon terecht komen. Dat geheugen loopt zo wel erg snel vol en daardoor werkt mijn telefoon niet goed meer.
Ik lees ook hier en daar dat dit komt omdat dit alleen zou kunnen met een I-phone. Ik heb een Android, Samsung Galaxy 5A 2017.
Kan iemand mij helpen om dit aan te passen?
Dank alvast.
Zjoske
 
Ik heb sinds kort een DJI Mavic Pro 2 en vlieg pas heeeel kort.
Ik zou het graag precies andersom hebben; ik wil graag dat de beelden/foto's opgeslagen worden op de SD kaart die in de drone zit ipv op mijn telefoon.
Ik heb speciaal hiervoor een SD kaart gekocht (gegoogled en "de beste keus" aangeschaft) van 128GB.
Maar de beelden blijven op mijn telefoon terecht komen. Dat geheugen loopt zo wel erg snel vol en daardoor werkt mijn telefoon niet goed meer.
Ik lees ook hier en daar dat dit komt omdat dit alleen zou kunnen met een I-phone. Ik heb een Android, Samsung Galaxy 5A 2017.
Kan iemand mij helpen om dit aan te passen?
Dank alvast.
Zjoske
Wanneer er een sd kaart in de drone zit dan zal de mavic 2 daar de beelden opzetten of op het interne geheugen van de Drone (8Gb). In de go4app kun je het opslaan op de telefoon uitzetten. Succes Zjos