Foto's-filmpjes van sd card naar smartphone.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Cees1960

New Member
Lid geworden
26 apr 2022
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
63
Locatie
Heerlen
Hallo, ik bezit een DJI mini 2. Werk met samsung a10 smartphone en gebruik de Litchi app. Weet iemand hoe ik de foto's en filmpjes van de sd card in mijn drone op mijn smartphone krijg zonder telkens het kaartje uit de drone te halen en in de smartphone te plaatsen. Ik kan die mogelijkheid niet vinden in de app.
 
Kijk even naar deze tutorial:

 
  • Leuk
Waarderingen: Cees1960
Bedankt Rcee, ik was al een week aan het pielen. Nu, in 2 min, alles duidelijk. Top.
 
Iets te vroeg met mijn hossanna stemming. Uitleg is duidelijk maar voor de dji fly app. En die kan ik op mijn telefoon niet installeren, daarom werk ik met de Litchi app. En in de litchi app werkt de file transfer niet. Dus iemand ervaring met het overzetten van beelden van sd card in drone naar telefoon?
 
Ok, niet de snelste oplossing maar misschien krijg je de beelden op je telefoon met tussenkomst van een laptop. Dus de drone met een kabeltje aan een laptop hangen en zo de beelden naar je laptop kopiëren om ze vervolgens via een clouddienst of Bluetooth op je telefoon te krijgen.
 
Hallo Harrson, dat is de oplossing. Tx. Het gaat mij niet om snel, en uiteindelijk wil ik ze op de laptop. Dus na je berichtje gelezen te hebben, heb ik het uitgeprobeerd en het werkt. Ik ben geholpen. En mocht iemand een beter idee hebben, lees ik het wel. Dus jij en Rcee, bedankt voor het meedenken, top.
 
Ik denk dat 99% van de mensen gewoon de sd kaart in de laptop stopt en de bestanden kopieert.
 
Mijn laptop heeft geen ingang voor een mini sd card.