Follow me mode werkt niet. DJI mavic pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Nicokreuk

New Member
Lid geworden
9 nov 2020
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
61
Locatie
Noord Holland Nederland
Wie zou het antwoord op mijn volgende vraag kunnen geven want ik kom niet verder.
Ik heb via marktplaat een mavic pro gekocht. De drone vliegt prima en nu ben ik al de functies aan het uitproberen. Helaas gaat het hier fout. Als bijvoorbeeld de follow me functie activeer en ik op de goede hoogte vlieg kan ik op mijn gsm het object wat de drone moet volgen niet selecteren. Bij het aanklikken van het scherm komt het vierkantje voor scherpstelling Niet de lijn die nodig is om te selecteren. De camera staat niet op automatische scherpstelling. Wie kan mij hier verder in helpen. Alvast bedankt voor de reactie.
 
Heb je de ' enterprise' uitvoering ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Aad 2
Ik weet het niet. het staat niet op de drone. Er staat slecht op een van de pootjes Mavic pro. En ik heb ook geen bon
 
Je moet dan active track selecteren! Met follow me volgt ie enkel de zender, met active track kun je zelf stilstaan en een ander object (laten) volgen.
 
Gebruik je Litchi?
Follow me gebruikt hij de gps positie van jouw telefoon, je telefoon moet je instellen bij setting location op gps only.
Bij active track trek je een box om het onderwerp heen, let op je moet wel aan een bepaalde hoogte voldoen.
Je kan een button toekennen in de app waarmee je vliegt voor focus en de andere bijv AE Lock.