Flight data geeft verkeerde datum weer

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Update gedaan. Maar de tijd moet ik toch weer handmatig instellen want bij opstarten staat ie 1 uur vooruit. (Wifi uitgezet) . Eerste paar keer opstarten krijg ik de juiste tijd, na een paar keer opstarten de verkeerde tijd, moet deze dan weer aanpassen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ben nu aan het updaten.Kom tot 98% en dan geeft hij error.En nu........

Gr Jan
 
Weet niet wat mijn versie was,14 dagen geleden gedownload.
Maar heb mijn oude eraf gegooid en de nieuwste gedownload.
En nu is het wel gelukt.
Bedankt voor je antwoord.

Gr Jan
 
Hoe kan ik zien dan welke versie ik heb van Assistant.Ik kan dat niet vinden in het programme.Of een knopje van update?

Jan
 
Heb je assistent versie 2.08 gedownload ? Want met eerdere versies werkt t niet




Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Ik gebruik Assistent zelden of ooit. De controller gaf aan dat er nieuwe Fw 530 was en vervolgens heb ik via de SC gedownload en binnen 10 minuten had ik 100%.
Kan ik hier op vertrouwen?
 
Dat is bijzonder. Ik kon hem niet direct op de sc installeren, dan bleef de voortgang op 0% hangen. In de instructies staat ook dat deze versie alleen via de Assistant 2 geïnstalleerd kan worden. En daar moet je inderdaad ook weer de nieuwste versie (2.08) van hebben.
Als je op de sc bij Settings en System Update kijkt, dan moet daar staan bij Current Version V01.00.0530. Dan moet het goed zijn.
 
Ik gebruik Assistent zelden of ooit. De controller gaf aan dat er nieuwe Fw 530 was en vervolgens heb ik via de SC gedownload en binnen 10 minuten had ik 100%.
Kan ik hier op vertrouwen?

Weet t niet. Dji schrijft( in het rood) dat deze update alleen via asistent 2.08 gaat en moet.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Weet t niet. Dji schrijft( in het rood) dat deze update alleen via asistent 2.08 gaat en moet.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Bij controle bleek inderdaad dat ik de oude versie nog had. Vervolgens de nieuwe Assistent gedownload en nu ben ik al de hele middag bezig met updaten. Downloaden van de 530 gaat goed tot de volle 100% maar de update blijft steken bij 1%. Ik krijg de melding: insuffient storage place. Maar op de SC staat alleen maar datgene wat af fabriek komt en de eerdere update. Enig idee hoe dit verder moet, de cache is leeg en verder geen foto's of video.

Chris
 
Bij controle bleek inderdaad dat ik de oude versie nog had. Vervolgens de nieuwe Assistent gedownload en nu ben ik al de hele middag bezig met updaten. Downloaden van de 530 gaat goed tot de volle 100% maar de update blijft steken bij 1%. Ik krijg de melding: insuffient storage place. Maar op de SC staat alleen maar datgene wat af fabriek komt en de eerdere update. Enig idee hoe dit verder moet, de cache is leeg en verder geen foto's of video.

Chris

Heb je n sd kaartje in de sc? Misschien
Leest ie t sd kaartje?
Of bij storage tngeheugen formateren?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Heb je n sd kaartje in de sc? Misschien
Leest ie t sd kaartje?
Of bij storage tngeheugen formateren?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Er zit geen SD kaart in.
Ik kan ook niet formatteren, want hij blijft hangen. Ook uitschakelen gaat niet.
De sc meldt: please wait till update is finished, maar dit duurt al de hele middag.
Chris
 
Er zit geen SD kaart in.
Ik kan ook niet formatteren, want hij blijft hangen. Ook uitschakelen gaat niet.
De sc meldt: please wait till update is finished, maar dit duurt al de hele middag.
Chris

Ik had ook dat ie bleef hangen. Heb toen assistent weer eraf gehaald , opnieuw geinstalleerd .
Belangrijk is wel volgens mij , zodra geinstalleerd , computer opnieuw opstarten ivm driver .
Sc ook uitgezet en aangezet , en n ander usb kabeltje gebruikt , toen ging installeren goed


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik had ook dat ie bleef hangen. Heb toen assistent weer eraf gehaald , opnieuw geinstalleerd .
Belangrijk is wel volgens mij , zodra geinstalleerd , computer opnieuw opstarten ivm driver .
Sc ook uitgezet en aangezet , en n ander usb kabeltje gebruikt , toen ging installeren goed


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Nou, eindelijk na veel pogingen is het gelukt. Waar de oorzaak precies ligt weet ik ook niet. Misschien aan het feit dat de SC steeds in de bezuinigingsstand valt.
Door om de paar seconden met een vinger op het scherm te tikken, heb ik dat voorkomen en toen ging het goed.
Bedankt voor de moeite.

Chris