Firmware Mavic

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Bob

New Member
Lid geworden
8 nov 2016
Berichten
15
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
71
Locatie
Rotterdam
Hallo iedereen,
Ik heb een probleem met het downloaden met de nieuwe versie 4.0.3 (android).
In de App kan je via settings naar check for update. Na dit te hebben aangeklikt kom ik in het menu voor update. Package size 111 MB. Hu druk ik op "update" en dan kom ik in het menu downloading. Tik ik de blauwe pijl in doet de app niks en blijf op 0% staan. Diverse keren geprobeerd maar zonder resultaat. App diverse keren opnieuw gedownload maar kreeg steeds de oude versie 4.0.2. Weet iemand waar dan aan kan liggen. Ben gewoon ingelogd. Ik heb een Samsung Galaxy Edge 7. Alles heeft altijd prima gewerkt op mijn telefoon.
Hoor graag of iemand weet waar dit aan lan liggen of een oplossing heeft.
Ben heel benieuwd.
Groet
Bob

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app
 
Hoelang wacht je met die nul procent? Het kan nl erg lang duren (soms wel 5 minuten om bv de bestanden te controleren of te checken of er voldoende ruimte is)...en het downloaden gaat niet snel. Zit je op wifi? Sommige telefoons zijn softwarematig ingesteld dat grote bestanden niet via 3of 4 g kunnen...ivm kosten enzo..
 
Hoi
Bedankt voor advies. Meestal sluit ik het venster direkt. Ga opnieuw proberen en laat hem gewoon aan staan. Zit gewoon op wifi.

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: RIB Runner
Ook de boel helemaal inclusief router opnieuw opstarten kan dit soort vage klachten soms verhelpen. Dus ook je tel en vogel....en de app als allerlaatste opstarten....ik hoor het graag. Succes

Peter
 
Hallo peter
Ik heb een half uur gewacht maat als ik update indruk doet tie niks. Reageert gewoon niet. Zal nu de oude versie er weer eens afhalen en met de QR scanner proberen. Begrijp er niks van want alle upgrades zijn tot nu toe altijd gelukt.

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app
 
Balen..en ook alles als eens opnieuw opgestart? Succes ben voorlopig even offline. Succes en spreken ws later.
 
Hallo Peter,
Probleem opgelost. Ik heb de app verwijdert. Vervolgens via de Playstore de app opnieuw gedownload en geinstalleerd.
Nu is gelijk de laatste versie erop gezet dus.....probleem opgelost.
Bedankt voor het medenken.

Bob
 
  • Leuk
Waarderingen: Marlijn Franken