Filmware update lukt niet

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Hubsan zelf kende de versie ook niet, ik denk dat iemand hem misschien een andere naam gegeven heeft ofzo.. of de vorige eigenaar moet er iets mee hebben gedaan. Maar als het een niet orginele is, dan verbind die ook niet met die app en zijn alle details niet het zelfde. Kon een klein artikel vinden uit Rusland, waar iemand die versie ook had. En op Youtube een video.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Wat ook zo kan zijn, is dat het de 0.3.8 is en deze zelf door iemand gemodified is. Dan kan ik er naar zwaaien want die bestanden heb ik niet en downgraden lukt ook niet. Factory reset kan ook niet volgensmij ^^^


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Oké. Ik stel die vragen omdat ik steeds wat op het verkeerde been word gezet door de door jou genoemde IT versie 0.4.7. Waar ik ook kijk, nergens gaat die versie hoger als 0.3.8. En dat laat me denken dat er misschien iets van verkeerde firmware op jouw Zino staat.
Ik denk dat alles een beetje door elkaar gehaald word hier. fw 4.7 is voor een ZINO 2

Het zou handig zijn om eerst eens te weten over welke van de 6 Zino varianten het hier precies gaat. Welk type staat er exact vermeld op het typeplaatje/sticker van de drone ?
 
Ik denk dat alles een beetje door elkaar gehaald word hier. fw 4.7 is voor een ZINO 2

Het zou handig zijn om eerst eens te weten over welke van de 6 Zino varianten het hier precies gaat. Welk type staat er exact vermeld op het typeplaatje/sticker van de drone ?

Hubsan Zino


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hier kom ik nu voor het eerst die versie 0.4.7 tegen: Zino h117s how to force flash unofficial 0.4.7 hubsan IT on it
Het wordt inderdaad een 'unofficial version' genoemd, wat het vermoeden sterkt dat het om een gemodificeerde versie gaat.

Het typenummer h117s accordeert inderdaad met de eerste serie Hubsan Zino's (is ook het type dat ik zelf heb).
 
Laatst bewerkt:
Hier kom ik nu voor het eerst die versie 0.4.7 tegen: Zino h117s how to force flash unofficial 0.4.7 hubsan IT on it
Het wordt inderdaad een 'unofficial version' genoemd, wat het vermoeden sterkt dat het om een gemodificeerde versie gaat.

Het typenummer h117s accordeert inderdaad met de eerste serie Hubsan Zino's (is ook het type dat ik zelf heb).

Staat helaas geen reactie of oplossing dus onder, ik moet simpelweg die bestanden hebben. Vreemd is ook dat image version er in me app staat en geen gps accuracity test knop.. misschien met de nieuwste versie op ios is dat ofzo?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app