Filmpjes niet meer in de DJI GO 4 app te zien.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Sraar

New Member
Lid geworden
8 jul 2017
Berichten
19
Waarderingsscore
4
Punten
3
Leeftijd
60
Locatie
Melderslo (Horst aan de Maas)
Hallo allemaal,

Misschien een domme vraag maar ik ben op vakantie en kom er achter dat de app mijn filmpjes niet weergeeft dat eerst wel gebeurde (in de editor). Kan het zijn dat die te vol zit en ik de films die daarin staan moet wissen?
Zou het kunnen proberen maar als het niet hoeft.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Misschien dom antwoord hahah zet alles op een pc als u die bij u hebt en of film op sd kaart in drone

Sent from my VIE-L09 using Dronepilots.nl mobile app
Nee, zeker geen dom antwoord.
Ik heb inmiddels alle filmpjes uit mijn app gehaald. Vanavond nog wat vluchten gemaakt op mijn vakantieadres en alles werkte weer naar behoren. Lag dus aan het te vol zitten van de app.
Ja ik heb mijn Macbook bij me en kan ook alles overzetten.

Bedankt voor jouw reactie, Sraar.
 
  • Leuk
Waarderingen: royhaupts
Top fijne vakantie wij binnenkort ook op vakantie en dus jou probleem is dus voor ons nu ook bekent en weten dan gelijk waar het aan ligt toppie

Sent from my VIE-L09 using Dronepilots.nl mobile app
 
Nee, zeker geen dom antwoord.
Ik heb inmiddels alle filmpjes uit mijn app gehaald. Vanavond nog wat vluchten gemaakt op mijn vakantieadres en alles werkte weer naar behoren. Lag dus aan het te vol zitten van de app.
Ja ik heb mijn Macbook bij me en kan ook alles overzetten.

Bedankt voor jouw reactie, Sraar.


Hallo vakantiegangers :)

Zet wel je File Index Mode op Continuous , i.v.m overschrijven van de oude bestanden welke reeds op de computer staan.

Groetjes en een fijne vakantie , Buckmavic ;)
 
Hoi Buckmavic,

Waar vind ik deze settings, dus file index mode? Kan ze zo snel niet vinden of moet ik daarvoor de drone en bediening koppelen aan de iPhone (telefoon)?

Gr, Sraar.
 
Hallo Sraar,
Zet de Mavic plus zender en iPhone aan. (Rotorbladen LOS)
Ga naar het video/foto menu, (dus de drie lijntjes met bolletjes, onder de start/stop knop video/foto) In dat menu : Bovenaan tandwieltje openen.! (rechts)
Geheel naar beneden scrollen ,
Bijna onderste regel: File Index Mode : daar kan je kiezen tussen : reset of continious
Reset begint weer met opnieuw tellen van de file's.
Cont: gaat verder met telling, dus geen files overschrijven op je Mac.
Groet Buckmavic
 
  • Leuk
Waarderingen: Freeze Pictures
Hallo Sraar,
Zet de Mavic plus zender en iPhone aan. (Rotorbladen LOS)
Ga naar het video/foto menu, (dus de drie lijntjes met bolletjes, onder de start/stop knop video/foto) In dat menu : Bovenaan tandwieltje openen.! (rechts)
Geheel naar beneden scrollen ,
Bijna onderste regel: File Index Mode : daar kan je kiezen tussen : reset of continious
Reset begint weer met opnieuw tellen van de file's.
Cont: gaat verder met telling, dus geen files overschrijven op je Mac.
Groet Buckmavic
Ha Buckmavic.

Mooie beschrijving voor iemand die er nog weinig van snapt :)! Heb het dus prima gevonden, bedankt. Moet nog veel leren maar hier en via youtube leer ik elke dag.

Groet en nogmaals dank, Sraar.