even voorstellen.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Richi

New Member
Lid geworden
16 sep 2022
Berichten
2
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
60
Locatie
Roosendaal
Ik ben Richard.
ben al een geruime tijd bezig met RC maar nooit echt gevlogen, tot voor kort ik had een tijd geleden een Xiaomi fimi A3 gekocht en hiermee in Ouddorp op het strand gevlogen beetje in de avond toen er zo goed als niemand was. Ja virus ben gelijk verkocht maar omdat de A3 meer dan 250 gram weegt naar Toemen gereden om deze in te ruilen voor een DJI mini 3 pro. ik moet zeggen wow dat is wel even iets anders. In mijn tuin een proefje gedaan, super stabiel kan niet wachten om er mee te gaan vliegen. Alleen waar ik woon Roosendaal staat op de app een grote roze of lichtrode circel. nu is het niet helemaal duidelijk mag ik hier nu wel met mijn drone 249 gram of dus helemaal niet vliegen.
 
Welkom Richard!
Als je op de cirkels klikt dan wordt vaak al meer duidelijk over wat de bedoeling ervan is.
 
Hoi en welkom.
Hier ook een mini 3 pro (van Toemen) maar geen enkele drone ervaring.
Ik worstel met de verbinding tussen de remote en de drone dus ben wel benieuwd hoe jouw ervaringen zullen zijn.
Waar wel/ waar niet moet ik me ook nog in ga verdiepen. Ik weet wel dat als ik in een roze circel vlieg (want die is hier ook), ik automatisch een melding krijg op de remote.
 
Hoi,
ik zet de remote aan dan de drone en zodra op de remote alle ledjes groen zijn is de connectie goed geen enkel probleem.
in het begin was het even zoeken maar een paar keer op youtube filmpjes gezien hoe alles werkt.
heb hem even in de tuin geprobeerd zelfs in huis prima . ik heb mij bij de rdw geregistreerd en van de code een qr gemaakt die zit nu op mijn drone. nu wachten op droog weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: scorpioo
veel succes en om een Chinees spreek woord te gebruiken: "leelen tijdens het welk". ("lealing on the job")
 
Welkom Richard.
Ook ik zit nog een beetje te puzzelen waar nu wel of niet vliegen.
Er is veel te lezen op internet, maar toch blijven er nog vraagtekens over…
Bijvoorbeeld de natura 2000 gebieden. Daar mag je niet vliegen, maar er zijn ook onderzoeken en flowcharts die ruimte voor tweifel laten.
 

Bijlagen

  • EFC70568-D39A-4A61-93BF-016F9F194A5D.jpeg
    EFC70568-D39A-4A61-93BF-016F9F194A5D.jpeg
    215,8 KB · Weergaven: 17