Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

_Eend_

New Member
Lid geworden
16 mei 2022
Berichten
9
Waarderingsscore
6
Punten
3
Locatie
Utrecht (prov)
Ik kom regelmatig op dit forum en nu dacht ik "laat ik maar even een account aanmaken". Bij deze dus :)


Over mij: Ik ben een 37-jarige IT'er die sinds vorig jaar een DJI Mini 2 (met FMC) heeft en die in de provincie Utrecht woont. Ik ben begonnen met een Ryze Tello, maar dat werd toch al snel een beetje speelgoed. Ik heb er een keer mee buiten gevlogen en toen waaide het Tellootje alle kanten op. Niet leuk dus.. Dus toen maar even gaan kijken naar iets groters, en dan kom je automagisch uit bij de Mini 2. Erg leuk om mee te vliegen en je kunt er veel mooiere beelden mee maken.

Maarja, het vliegen zelf ging vrij snel vervelen, en tussen de Mini 2 reviews door kreeg ik op YouTube ook veel FPV videos te zien en in eerste instantie leek het me niks. Veel te veel gedoe en te moeilijk etc. Dus begin dit jaar heb ik een Emax Tinyhawk 3 gekocht, samen met een Radiomaster TX16S en een simpel schermpje.

En dat was erg leuk. Alleen buiten niet zo, want eigenlijk is die TH3 prima voor binnenshuis, maar buitenshuis waait ie ook vrij snel weg. En zonder RTH functie op zo'n ding is dat een stuk spannender :D Dus na een paar dagen zoeken naar een opvolger heb ik voor een leuk prijsje een GEPRC Phantom op de kop kunnen tikken, maar daar moet ik nog een oplader en accu's voor bestellen omdat het pakketje uit China (veel) eerder aankwam dan verwacht.

Overigens heb ik alle drones nog steeds, zelfs het Tellootje omdat je daar ook best leuke dingen mee kunt doen, de Mini 2 hou ik ook nog even omdat dat goedkoper is dan je DSLR in de lucht gooien :p
 
  • Leuk
Waarderingen: scorpioo