Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Awacsnl

New Member
Lid geworden
19 feb 2021
Berichten
15
Waarderingsscore
9
Punten
3
Leeftijd
60
Locatie
Den Haag
Hallo allemaal, mijn naam is Jos en ben nieuw op dit forum. Ik vlieg al een tijdje drones en ben begonnen met een phantom 2 vision+.
Deze is helaas stuk gegaan door een app update van dji, wat voor vele de wifi module doorbrandde waardoor je geen FPV meer had.
Toch nog bij DJI gebleven maar ik blijf wel sceptisch.
Inmiddels heb ik een Spark gehad, nu heb ik nog een Mavic Pro en een mini2.
Ik ben bekend met het maken van modificaties voor de Spark en Mavic Pro, dmv van speciale firmware upgrade en maken van een modified go4 app.
Onlangs de A1/A3 licence gehaald voor open category bij Eurocontrol in Luxemburg, dit is daar gratis!! En geldig in de gehele EU voor 5 jaar.
Ik vind het maken van grote panorama's foto's (giga pixels)leuk om te doen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PaulJ
Welkom Jos! Leuk om je introductie te lezen. Ook ik ben begonnen met de P2V+, wat je als het goed is ook kunt zien aan mijn profielfoto ;)
 
Ja nog een half jaar bij de Marine nog. 18 jaar gevaren op bovenwater schepen, daarna 6 jaar gevlogen als sensor operator op P3C Orion patrouille vliegtuig, daarna ozbt missies gedraaid, nu bureau baan in Den Haag
 
  • Leuk
Waarderingen: PaulJ
Ja nog een half jaar bij de Marine nog. 18 jaar gevaren op bovenwater schepen, daarna 6 jaar gevlogen als sensor operator op P3C Orion patrouille vliegtuig, daarna ozbt missies gedraaid, nu bureau baan in Den Haag
Kijk dan weten weer wat meer over je. Interessante carrière. Het leuke is dat je FLO eraan zit te komen, dus binnenkort tijd genoeg om te vliegen ;)