Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Gestel07

New Member
Lid geworden
4 okt 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
76
Locatie
Wijk en Aalburg
Ik ben 72 jaar hobby Motorrijden en vroeger nog een Luchtfoto bedrijfje gehad en mede firmant van een aannemersbedrijf geweest.
Om luchtfoto’s te maken had je destijds vergunning nodig van het Ministerie van defensie en tevens een bewijs van goed gedrag en moest je al één fotozaak hebben dus moest ik ook nog naar de Foto vakschool om mijn papieren te halen.
En iedere foto die je maakte moest van de juiste coördinaten worden voorzien en gekeurd worden door het Ministerie van Defensie zij konden de foto dan vrijgegeven of alleen voor Ambtelijk gebruik beschikbaar stellen of afkeuren!


Verder ben ik al jaren bezig om mij te oriënteren en te kijken wat nu de mogelijkheden zijn en eerst maar een goedkope drone gekocht om het vliegen te leren volgens Adam Juniper die het boek Drones Bouwen Vliegen Fotograferen geschreven heeft was de Hubsan x4 het beste toestel om het te leren, en ik ben voor zijn advies nog steeds dankbaar!
Want inderdaad valt daarna het vliegen met duurdere drones heel erg mee ik mocht even een Mavic mini besturen van een vriend en inderdaad dit was voor mij niet moeilijk meer en als je alles loslaat gebeurd er niets en heb je tijd om na te denken en bij de Hubsan x4 kun je na deze actie beter een veger en blik zoeken
Verder het boek van Wiebe de Jager gekocht Dronevideo’s maken 2e Editie gekocht waar je heel veel van kan leren!
Maar ik heb op het Forum ook al interessante onderwerpen gezien waar ik mij in wil verdiepen dus denk ik niet dat ik mij hier niet ga vervelen!

Mvg Gestel
 
Welkom Gestel,
Bij jou vlieg ik regelmatig, bij waterkering de kromme Nol. Leuke plek! En idd de Mini vliegt belachelijk makkelijk, dat geeft je tijd om met andere dingen bezig te zijn zoals het filmen...
 
Welkom Gestel,
Bij jou vlieg ik regelmatig, bij waterkering de kromme Nol. Leuke plek! En idd de Mini vliegt belachelijk makkelijk, dat geeft je tijd om met andere dingen bezig te zijn zoals het filmen...
Ik had al gezien dat je niet ver van mij vandaan zit hopelijk komen we elkaar nog een keer tegen