Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Bene

New Member
Lid geworden
12 apr 2020
Berichten
6
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
57
Locatie
Steenwijk
Hallo leden,

Ik ben Bene en nog niet zolang in het bezit van een Hubsan Zino Pro, deze bevalt mij uitstekend vliegt goed en maakt mooie scherpe foto's en filmpjes.
Alleen ik heb er nog niet veel plezier van gehad helaas, zeker nu het prachtig weer is om te vliegen.
Bij het opruimen van de drone in mijn tas heb ik de transmitter op de grond laten vallen en nou geeft de app "usb cable not connected" aan ik heb de transmitter al een keer uit elkaar gehaald maar er is voor mij niets te zien allemaal abracadabra.
Wie heeft onder de leden verstand hier van en zou mij kunnen helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee
Is je USB kabeltje niet defect? Probeer eens met een ander kabeltje
 
Is je USB kabeltje niet defect? Probeer eens met een ander kabeltje
Hallo rcee,

Bedankt voor je antwoord maar helaas, ik heb meerdere kabeltjes geprobeerd maar hij blijft "usb cable is not connected" aangeven
Dus ik vermoed dat er meer aan de hand is.
 
Misschien nog even ander toestel of tablet proberen?
Als dat ook niet werkt dan zal het idd in de zender zitten.
If so, even contact opnemen met Hubsan.
 
Misschien nog even ander toestel of tablet proberen?
Als dat ook niet werkt dan zal het idd in de zender zitten.
If so, even contact opnemen met Hubsan.
Andere telefoon heb ik ook al geprobeerd, dus zal proberen contact op te nemen met hubsan.
iig bedankt voor je reactie.
 
Andere telefoon heb ik ook al geprobeerd, dus zal proberen contact op te nemen met hubsan.
iig bedankt voor je reactie.
Ik heb onder tussen een e-mail gestuurd naar Hubsan, dus nu maar even afwachten.
 
Er bleek dat een breukje te zitten in de usb poort van de afstandbediening, deze heb ik inmiddels laten vervangen en de drone doet het weer perfect.
 
Mooi, bedankt voor je feedback. Daar help je anderen weer mee!
 
Hallo leden,

Ik ben Bene en nog niet zolang in het bezit van een Hubsan Zino Pro, deze bevalt mij uitstekend vliegt goed en maakt mooie scherpe foto's en filmpjes.
Alleen ik heb er nog niet veel plezier van gehad helaas, zeker nu het prachtig weer is om te vliegen.
Bij het opruimen van de drone in mijn tas heb ik de transmitter op de grond laten vallen en nou geeft de app "usb cable not connected" aan ik heb de transmitter al een keer uit elkaar gehaald maar er is voor mij niets te zien allemaal abracadabra.
Wie heeft onder de leden verstand hier van en zou mij kunnen helpen.
 
Hoi, ik ben Speedyhoef (Peter) Ik heb sinds een maand m’n eerste drone; een Hubsan Zino Pro. Ook bij mij kreeg ik steeds dezelfde foutmelding. Dat de USB cable not connected is. Ik heb niks laten vallen. Zoekend op het internet vond ik een post waarin iemand hetzelfde probleem had. Maar door de WiFi op je telefoon uit te zetten was het probleem verholpen. Dat heb ik ook gedaan en inderdaad, de opmerking verdween. Gisteren bij mijn schoonzoon en dochter hun huis gaan filmen met m’n drone en opeens kwam de melding toch weer in beeld. Achteraf bleek dat er 2 iPhone’s van m’n kinderen in de buurt lagen. Waarschijnlijk hebben die de storing veroorzaakt. Maar steeds kwam na 15 tot 20 seconden de verbinding weer tot stand. Hopelijk kan jij ook deze storing verhelpen door je WiFi op je telefoon uit te zetten voordat je alles aansluit.
 
Hallo Peter,

Bij mij was daadwerkelijk de usb poort kapot, maar afgelopen weekend gaf hij weer die storing aan en dus geen beeld meer op mijn telefoon , ik baalde hier wel van maar ik kon nog wel gewoon vliegen, nu bleek dat de batterij van de afstandbediening zo goed als leeg was, na deze te hebben opgeladen heb ik geen problemen meer gehad.
Als ik weer die melding krijg zal ik ook mijn wifi verbinding uitzetten om te kijken als dit dan ook mijn probleem kan oplossen.
In iedergeval bedankt en nog veel vlieg plezier.
 
Graag gedaan. Ik heb nog iets bizars meegemaakt met de Hubsan Zino Pro. Ik had de drone net een paar dagen en wilde deze van achter uit m’n tuin, die heel lang is, laten opstijgen. De drone naar 5 meter hoog gebracht. Ik raakte geen knop aan, de drone zweefde keurig op z’n plaats. Uit het niets nam de drone een duikvlucht naar beneden om op het terras van de buren 2 huizen verder tegen de schutting te vliegen. De mensen schrokken enorm. Wat bleek, hij zat op z’n iPhone een spel te spelen en op een of andere manier nam hij de besturing van de drone over en liet hij die naar de iPhone vliegen. Sindsdien durf ik niet meer vanuit de tuin op te stijgen. Het is nu “goed” afgelopen en kon de schade met een bloemetje als excuus worden opgelost. Heeft iemand zoiets ook al met deze drone meegemaakt? Is de besturing op een andere frequentie over te zetten?
Vast bedankt, Peter.