even voorstellen,,

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

gerrit

New Member
Lid geworden
4 jun 2019
Berichten
26
Waarderingsscore
4
Punten
3
Leeftijd
58
Locatie
Ijsselstein
Hoi,, ik ben gerrit, 53 uit IJsselstein en ben nieuw hier en in t drone gebeuren .

Ik had zo'n goedkoop kleine drone gekocht met camera wat leuk is als t niet waait.
Maar na zoveel fantastische filmpjes op google gezien te hebben moest ik er een hebben, en dus kocht ik er een van de week van maand oud, Mavic 2 zoom.
Gelijk online zo'n fly-more gekocht die vandaag kwam met de 64gb micro sd.

Wat een super leuk ding. En wat vliegt dat makkelijk.
Nog ff kijken of t wel allemaal mag eigenlijk,, dat vliegen door de buurt..

Hoop veel van de kenners hier te leren die al veel ervaring hebben..

Groet Gerrit
 
Hallo Gerrit.

He wat leuk. Ik woon ook in IJsselstein en heb de Mavic 2 pro pas een paar weken. Het is inderdaad een prima toestel. Wellicht zien we elkaar rond Ijsselstein..


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hallo Gerrit.

He wat leuk. Ik woon ook in IJsselstein en heb de Mavic 2 pro pas een paar weken. Het is inderdaad een prima toestel. Wellicht zien we elkaar rond Ijsselstein..


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Ja das idd leuk,, ik denk dat je hier een beetje veilig kan vliegen bij de nederijnse plas.
Ik vlieg nu nog wat rond ons huis, ben nog wat voorzichtig..
 
Gerrit, ik wens je heel veel vlieg plezier. Maar . . . romdom het huis? Om prettig te kunnen vliegen zou ik me zeker ook wel even op de hoogte stellen van de regels. Bijv. VeiligVliegen.nl - Veilig Vliegen met drones – Regelgeving en wetgeving
Succes.
Ja, wij hebben een pleintje achter het huis, daar vlieg/ vloog ik wat.
Verder bij een groot meer hier met een bergje en veel gras :). Ik ben even wat dingentjes aant uitproberen, dat volgen en zo.. Dat filmen gaat vaak mis, benne we aant vliegen, ow ja moet nog opnemen o_O..