Even voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Anthony

New Member
Lid geworden
17 sep 2018
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
37
Locatie
s-'Hertogenbosch
Hoi. Anthony woonachtig in s'-Hertogenbosch. Ook wel Den bosch genoemd.
Naar velen jaren één zeeaquarium te hebben gehad.
En ik hier helaas mee moet stoppen in verband werk in het buitenland.
Word het toch is tijd voor een nieuwe hobby.

Echter ben ik helemaal niet thuis in drone's daarom mijn aanmelding hier. Om toch is meer te weten te komen over de drone wereld.

Omdat ik toch een hobby wilde. Gaf een maat van me aan om is naar een drone kijken. Waar hij bij zij mocht je nu is in het buitenland zijn kan je ding gewoon mee nemen.

Wat me toch wel aan sprak!

Anthony
 
  • Leuk
Waarderingen: Anthony
Hoi Anthony

Wees je er bewust van dat de drone-regels per land verschillen. Informeer jezelf dus van te voren goed wat wel en wat niet is toegestaan.
Hier een handig hulpmiddeltje, maar probeer zo veel mogelijk informatie te vergaren voordat je op reis gaat.
Drone Laws For Every Country In The World (Recreational Use Only) - Google My Maps


Bedankt voor je info!
Natuurlijk ben ik nog niet in het bezit van één drone. Mocht ik eenmaal hier aan beginnen. Zal het toch eerst in Nederland zijn. Want ik verwacht niet dat je het in 1,2,3 je drone onder controle hebt.
 
Welkom, als je van fotograferen houdt en iets met vliegen hebt, is het een leuke hobby.
Oriënteer je wel goed, voordat je er een aanschaft, dit voorkomt teleurstellingen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Anthony
Om even op dit topic terug te komen :)
Gisteren de Mavic 2 pro besteld en hierbij meteen de Fly more en DJI Care Refresh besteld.

Nu is het afwachten.