Even voorstellen..

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Thom Kuipers

New Member
Lid geworden
30 aug 2017
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
33
Locatie
Arnhem
Website
www.f-ont.nl
Hi allemaal!

Ik ben Thom Kuipers, architect van beroep en fotograaf en filmmaker in eigen onderneming.
Heb laast (juli 2017) een Mavic Pro aangeschaft met als hoofddoel er foto's en video's mee te maken die ik kan gebruiken in mijn werk als architect (luchtopnames en stedebouwkundige informatie cq. context) en natuurlijk als fotograaf / filmmaker. O.a. deze video al gemaakt:

Nog verre van perfect, maar het opent voor mij wel mijn ogen naar veel mogelijkheden :)

Ben vooral geinteresseerd in de creatieve mogelijkheden van fotografie met drones, zoals het werken met lange sluitertijden en HDR fotografie, maar daarnaast ook aan het onderzoeken hoe de Mavic kan helpen in het ontwerpproces: luchtfoto's die samengesteld kunnen worden tot een 3D-model, scans van gebouwen of locaties, meetbare maps van gebieden..

Mocht iemand hier al ervaring mee hebben, informatie over weten of tips en/of waarschuwingen hebben, laat het dan vooral weten!

Alvast bedankt!
 
Hoi Thom, welkom op het forum, en leuk dat je meteen een video plaatst. Sommige shots zijn wat overbelicht, en de kleuren lijken nogal washed-out, wat heb je aan nabewerking gedaan? Verder is het in die regio even uitkijken geblazen, een groot deel van het gebied is onderdeel van een CTR. To zover het gezeur ;).