Even voorstellen: Patrick

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

OutdoorOnly

New Member
Lid geworden
24 jul 2021
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
50
Locatie
Heesch
Hallo allemaal,

Ik ben Patrick en eigenaar van de website outdooronly.nl
Nadat mijn vorige drone op vreemde wijze op hol slog ben ik nu op zoek naar een nieuwe drone.
Gisteren had ik bijna de DJI Mavic Air 2 Fly More Combo Smart Controller gekocht. Maar ik wilde nog even zeker weten dat alles klopte qua regelgeving.

Nu lees ik zoveel verschillende verhalen dat ik door de bomen de drone niet meer zie. Wat ik al gevonden heb:

Er komen nieuwe regels van 2022:
  • verplichte software voor nieuwe drones die de toegestane hoogte regelt;
  • drones verzenden automatisch registratienummer;
  • regels tegen geluidsoverlast
Verder lees ik ook iets over een Cx-label en een ADS-B ontvanger.

Het hele verhaal ben ik aan het uitschrijven voor op mijn website maar het is best complex.
Wie kan mij helpen en licht in de duisternis brengen ?
 
top, die had ik inderdaad al gevonden.
ik ben ook benieuwd hoe jullie tegen de DJI Mavic Air 2 mbt de wet- en regelgeving.
 
Welkom Patrick.
Hou rekening dat de zoekfunctie van deze site niet werken op mobile en kleine schermen.
 
In de Android app werkt de zoekfunctie prima..?
 
Heel raar dat, vergrootglas zoekfunctie werkt nergens, ook niet op de pc met groot scherm.
Kheb net nog alle soorten schermen getest, zoekfunctie werkt echt voor geen meter. Of je moet in het menu gaan zoeken naar de zoekfunctie 'zoek forums' en dan kan je pas gaan zoeken.

Misschien heb je een screenshot hoe het bij u wel werkt, misschien heb ik wat instellingen fout staan?

Is allemaal niet zo erg, de meeste mensen gebruiken geen zoekfunctie en stellen gewoon hun vraag.:)