even voorstellen, ook nieuw hier op het forum...Henk

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

firehenk

New Member
Lid geworden
11 jan 2019
Berichten
13
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
62
Locatie
Doesburg
Hallo ik ben Henk, Ik woon in Doesburg. Ik heb nu, sinds een maand, een Mavic pro 2. Hiervoor 2 jaar een Mavic pro gehad en daarvoor even de dji Phantom.
Ik vlieg nu al een paar jaar en neem deze vooral mee op vakantie. Vorig jaar mooie opname's gemaakt in Noorwegen en Lapland. Over een maand ga ik weer naar Lapland en neem de drone natuurlijk mee :)
Daarnaast staat Costa Rica in april geboekt. Hier moet ik even naar kijken of ik de drone makkelijk kan meenemen. Iemand ervaring hiermee in Costa Rica ? regelgeving en met KLM ?
Ook heb ik mijn vrouw een Dji Osmo pocket gegeven met kerst....(dan kon ik makkelijker mijn nieuwe Drone kopen ;)) Ze vindt dit geweldig en we nemen het nu overal mee naar toe.... past in haar handtas ! :p
Ik hoop met jullie samen te kunnen genieten van de mooie vluchten en onze ervaringen te delen.
groetjes Henk.
 
Welkom Henk! Wat betreft het meenemen van je drone in het vliegtuig: check dit artikel. Drone regelgeving van Costa Rica zul je even moeten Googelen. Er zijn veel websites waar de regelgeving van verschillende landen wordt getoond, maar die is niet altijd accuraat of actueel, let daar even op.