Even Voorstellen: Hugo's Drone Views

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Hugo's Drone Views

New Member
Lid geworden
13 jul 2020
Berichten
10
Waarderingsscore
4
Punten
3
Leeftijd
18
Locatie
Elst Utrecht
Beste forumleden,

Ik ben Hugo heb sinds een paar dagen een drone gekocht. Het is een Xiaomi fimi a3. Dit is mijn eerste drone en ik zeg je eerlijk, ik had niet verwacht dat het besturen van een drone zo makkelijk zou zijn. Ik heb een youtube kanaal gestart waar ik vanaf nu ook drone video's op ga plaatsen. Tips zijn altijd welkom en: Ik zou het heel erg waarderen als jullie abonneren op mijn kanaal en een like geven aan mijn video. Tips voor het filmen met dit type drone en/of tips voor het maken/editten van video's zijn altijd welkom! Mijn eerste video is niet geedit, maar hier gaat binnenkort verandering in komen! Gr Hugo

Ohja en dit is het linkje naar mijn youtube kanaal :)
 
Welkom, ik kijk bij jou kijk jij bij mij ok ;)

Hier de eerste tip of vraag: Je drone staat ingesteld op 'fixed wing' mode, is dat de bedoeling ?
 
Dit houd in dat als de drone een bocht maakt [of scheef hangt] de camera niet gestabiliseert wordt
Huh, de camera stabiliseert wel tijdens het vliegen volgensmij hoor. Ik wil dat ook, anyway hoe zet je fixed wing mode uit?
 
Even met het joystickje op je remote door de menus bladeren. dan kom je het vast wel tegen.
Ik heb door de menu's gebladerd. Heb t gevonden en fixed wing mode stond niet aan. Heb net meteen de firmware geupdate, uitgetest en de camera blijft gestabiliseert :)
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee
Top! Erg mooie plek trouwens daar waar je hebt gefilmd, ga ik ook eens heen :)
 
Ik heb je video bekeken. Ik zou al dat draaien van je drone eruit laten. Liever een halve minuut wat fijn is om te kijken, dan een stuk langer maar waar je zeeziek van wordt. Maar wel een mooie omgeving!
 
  • Leuk
Waarderingen: Hugo's Drone Views
Ik heb je video bekeken. Ik zou al dat draaien van je drone eruit laten. Liever een halve minuut wat fijn is om te kijken, dan een stuk langer maar waar je zeeziek van wordt. Maar wel een mooie omgeving!
Ja precies, zou in m'n volgende video de bochten langzamer maken en van te voren een vliegroute bedenken, nu deed ik dat ter plekke haha