Even voorstellen en meteen een vraag!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Kevin

New Member
Lid geworden
22 jan 2017
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
29
Locatie
Uithoorn
Mijn naam is Kevin en heb sinds gister de Zyma X8W quadcopter.

Ik studeer luchtvaart techniek en drones hebben mij altijd al geïnteresseerd.


Mijn eerst twee vluchten gingen keurig, echter mijn derde vlucht van vandaag wat minder ik landde helaas in een boom. Gelukkig met een lange vis hengel eruit gekregen.

De schade valt nog mee er zijn alleen 2 protectors kapot die om de propellers horen, vanmiddag meteen nieuwe besteld en hopelijk van de week in huis.

Alleen nu is het zo dat er maar 3 van de 4 propellers werken. Uiteraard eerst het manual gelezen en daarin stond ik een horizontal reset moest doen dit gedaan te hebben mocht het helaas niet baten.

Daarna heb ik zelf zitten schroeven en kwam ik geen schade tegen, kan iemand mij hiermee helpen?


Met vriendelijke groet,

Kevin
 
Ik weet niet hoe makkelijk hij te demonteren is maar anders zou ik toch even de motor en ESC checken of deze het wel doen. Misschien een tutorial op YouTube te vinden.

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
Mijn naam is Kevin en heb sinds gister de Zyma X8W quadcopter.

Ik studeer luchtvaart techniek en drones hebben mij altijd al geïnteresseerd.


Mijn eerst twee vluchten gingen keurig, echter mijn derde vlucht van vandaag wat minder ik landde helaas in een boom. Gelukkig met een lange vis hengel eruit gekregen.

De schade valt nog mee er zijn alleen 2 protectors kapot die om de propellers horen, vanmiddag meteen nieuwe besteld en hopelijk van de week in huis.

Alleen nu is het zo dat er maar 3 van de 4 propellers werken. Uiteraard eerst het manual gelezen en daarin stond ik een horizontal reset moest doen dit gedaan te hebben mocht het helaas niet baten.

Daarna heb ik zelf zitten schroeven en kwam ik geen schade tegen, kan iemand mij hiermee helpen?


Met vriendelijke groet,

Kevin
Jammer dat je niet vermeldt om welke drone het gaat.
Olivier 2016