Ervaring Toemen, Den Bosch

Discussie in 'Winkelervaringen' gestart door Jeroen van Craaikamp, 1 okt 2016.

1. PHTB

PHTB Member

Lid geworden:
    29 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    10

2. PHTB

PHTB Member

Lid geworden:
    29 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    10
    We zijn van huis uit ook ondernemers en mijn vader leerde mij, als het hard waait, gaat ook een bos stro met de wind mee.
    Je kunt niet iedereen blij maken, maar niet goed reageren op aantoonbare fouten, iets pas echt dom. Tevreden mensen vertellen het verder, maar ontevreden mensen spreken er veel vaker over. Bereiken dus veel meer mensen. Gelukkig zijn er in ons hobby gebied ook hele goede bedrijven en laten daar onze boodschappen maar doen.

vayreda vindt dit leuk.
  3. Eric

Eric Member

Lid geworden:
    25 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    15
    Mijn winkelervaring bij toemen. Waar moet ik beginnen? In iedergeval potentiele klanten waarschuwen. Als je je een lange lijdensweg wilt, je geld kwijt wilt zonder dat je krijgt waarvoor je betaald hebt, als je telkens achter de feiten aan wilt lopen , overdonderd wilt worden met beloftes, en als je gewoon voor de gek wilt worden gehouden dan moet je bij toemen kopen. Heb eind october de mavic pro platinum combo besteld, zeiden dat deze binnen 12 dagen er was, nou het heeft 2maanden geduurd, en dan nog niet eens de combo maar het gewone pakket. Die overige onderdelen zouden ze binnen 1 week opsturen, heb na die week net voor kerst de rest bestelling geannuleerd en 300 euro restitutie gevraagd. Daar gingen ze mee akkoord en zou, jawel binnen 5 dagen erop staan. Je raad t al , op de dag vandaag nog steeds geen geld , na ongeveer 10 emails gestuurd te hebben. Nu via rechtsbijstand een procedure gestart. Voor diegene die mij niet geloofd. Kijk even op klacht.nl en vul toemen in. Geen enkele goede review

Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

4. PHTB

PHTB Member

Lid geworden:
    29 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan me er helemaal in vinden, eigenlijk is het niet te geloven, dat ze hun eigen ruiten ingooien.
    Toch zullen er ook tevreden klanten rondlopen.

5. Eric

Eric Member

Lid geworden:
    25 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk dat er nog weinig tevreden klanten over zijn. Het is echt een bende daar en denk dat het een kwestie van tijd is , dat ze dicht gaan. Ze beloven en beloven en kunnen niets waarmaken. Zodra ze het geld hebben is de service etc voorbij. Er zijn nog genoeg andere drone winkels en webshops waar je wel iets aan hebt. Ze informeren je absoluut niet , je moest ze zelf altijd bellen en achter hun beloftes aan rennen. Zoals ze in brabant zeggen. Ze hebben me de pis lauw gemaakt en ben bezig met stappen te ondernemen.

6. PHTB

PHTB Member

Lid geworden:
    29 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    10
    Beste Eric, je bent echt boos hè , misschien helpt het, als ik je vertel, dat mijn komende Drone niet bij Toemen gekocht gaat worden. Zie ook mijn ervaring met deze winkel. Groet PHTB

Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

7. Eric

Eric Member

Lid geworden:
    25 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    15
    Beste phtb,
    Ja ben nogal boos en vooral terleurgesteld en dat zulke zaken zoals toemen , deze prachtige hobby voor ons en voor nieuwe drone hobbyisten kapot maken. Ik ben blij dat je daar niet gaat kopen , ik hoop dat er meer volgen. In iedergeval bedankt voor je steun. En mochten er meer klachten zijn over toemen, dit aub melden.

8. Eric

Eric Member

Lid geworden:
    25 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    15
    Beste phtb
    Ik lees inderdaad dat jij precies het zelfde hebt meegemaakt.ik
    had ook mijn spark ingeruild, moest hem wel gelijk die week brengen. Ook 1.5 uur in de auto gezeten. Zelf alles direct willen hebben, waar je dan ook intrapt en vervolgens zelf heeeeel lang moeten wachten op je nieuwe bestelling en je laten misleiden dat t er over 1.5 week is. Ook misleidend was dat ze op hun website de platinum aanboden en in het groen zetten op voorraad , terwijl deze nog in verre wege te bekennen was. Heb hier ook screenshots van gemaakt toendertijd en deze worden naar de consumentenbond gestuurd.Ook zelf telkens moeten bellen waar het blijft, zonder dat toemen zelf even feedback geeft.Ik hoop dat nieuwe droneliefhebbers eerst dit forum lezen voordat ze iets bij die toemen gaan kopen. Brief ligt al bij de rechtbijstand. Wel nog even iets zeggen over dronekenner.nl en droneland almere Hele goede service, mbt terugbellen informatie en vooral eerlijkheid, daar kan toemen nog heel wat van leren , als ze de fantastische concurentie overleven

9. PHTB

PHTB Member

Lid geworden:
    29 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    10
  10. Drdave

Drdave Member

Lid geworden:
    11 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hier niet zulke goede ervaringen met toemen
    diversen dingen besteld of het verkeerde kwam of imitatie troep waar je wel volle pond voor betaald en de foto te zien krijgt van bv de org.propellers van dji en de prop gards maar als je het binnen krijgt is het krom slap en nep . geen toemen meer voor mij !!!!!

11. PHTB

PHTB Member

Lid geworden:
    29 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    10
    Beste Drdave, jammer dat je van te voren niet kunt weten, dat ook andere slechte ervaringen hebben gehad met dit bedrijf.

Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

Deel Deze Pagina