Eigen mobiel voor DJI Mavic Mini

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

DJI Wim

New Member
Lid geworden
30 jun 2021
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
72
Locatie
Grave
Ik ben beginnend en wil een eigen mobiel aanschaffen voor uitsluitend gebruik voor mijn DJI Mavic Mini. Bij voorkeur Samsung in de lagere prijsklasse. Is een Samsung Galaxy A20e geschikt? Welke wordt geadviseerd?
En hoe kan ik zonder abonnement de fly-app hierop downloaden?
 
Hallo,

Een abonnement heb je niet nodig, de fly-app zet je erop via wifi.
Of de A20 werkt weet ik niet, ben zelf groot liefhebber van de A5 2017, voor weinig al tweedehands te koop.
 
Ik gebruik voor MIJN DJI Mini 2 een Samsung Galaxy Tab A en werkt perfect. De nieuwprijs was rond de €140 , dus valt best mee.
 
Ik ben beginnend en wil een eigen mobiel aanschaffen voor uitsluitend gebruik voor mijn DJI Mavic Mini. Bij voorkeur Samsung in de lagere prijsklasse. Is een Samsung Galaxy A20e geschikt? Welke wordt geadviseerd?
En hoe kan ik zonder abonnement de fly-app hierop downloaden?
Volgens volgende site is de A20e geschikt: The Latest DJI Fly (DJI Air 2S / DJI Mini 2 / Mavic Air 2) Compatible Device list | Cult of Drone

Echter staat de A20e nog niet vermeld op: Best Tablets and Phones for DJI GO & DJI Fly (Updated Daily) | Phantom Help

De A20 lijkt dus een zekerdere optie.

Vergelijking A20/A20e

Ik zou echter voor b.v. een A51 oid gaan met 1Gbyte meer RAM aangezien de A20/A20e met 3GByte komen en je dan redelijk rap op 0 zit.
 
Ik gebruik voor MIJN DJI Mini 2 een Samsung Galaxy Tab A en werkt perfect. De nieuwprijs was rond de €140 , dus valt best mee.
Hoe doet de Galaxy Tab A het in zonlicht? Ik gebruik voor mijn mini2 een LG g6 welke nog steeds goed zichtbaar is in zonlicht.
Natuurlijk een groter scherm zou leuker zijn.