Dutch Drone TV: Opnames première uitzending

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

BobvdM

Active Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
435
Waarderingsscore
88
Punten
28
Leeftijd
32
Zoals enkelen wellicht al via via hebben vernomen is Nederland per medio december een nieuwe en volledig drone gerelateerd programma rijker: Dutch Drone TV.

De eerste uitzending zal 11 december live gaan, op maandag 21 november a.s. zullen de eerste studio opnames plaatsvinden.

Zojuist verscheen onderstaande verzoek op de FB pagina van de makers, waarin geïnteresseerden worden opgeroepen om als publiek aanwezig te zijn bij de eerste opnames. Ik heb zeker interesse en kan mij zo voorstellen dat er meer mensen oren naar hebben. Ik zit alleen nog te wachten op een exact tijdstip waarop de opnames zouden plaatsvinden.

 
Inmiddels is er meer bekend over het tijdstip. Men verwacht dat de opnames van 11:00-17:00 zullen duren.

Verzonden met mijn SM-N9005 en de Dronepilots.nl app
 
Het lijkt me leuk om een aantal forumleden op die dag te ontmoeten. Ik ben zelf 's middags aanwezig, als het goed is ook meteen voor opnamen, alhoewel ik nog niet weet hoe de draaidag er precies uit gaat zien.
 
Mjahhh... lijkt me ook wel leuk, maar mijn baas denkt daar anders over.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
Ik zit helaas met hetzelfde probleem, maar ben mogelijk bereid om nog een van m'n laatste verlof dagen er voor op te nemen.

Wiebe, heb jij als insider misschien al enig zicht op de hoeveelheid animo?
 
Jammer dat de studio nogal onbereikbaar is voor OV. 2,5 uur reizen vanuit Amsterdam vind ik onzinnig. Volgende keer? Toch leuk als er ook een vrouwelijke actieve dronevlieger in het publiek zit?