Mavic Mini Durf te vragen, onderdeel Mavic Mini

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Mike.vv

Member
Lid geworden
7 jun 2021
Berichten
45
Waarderingsscore
5
Punten
8
Leeftijd
52
Locatie
Maarssen
Tijdens een vlucht ben ik een onderdeel van de rechtse achterpoot ( gezien vanaf de achterkant van de Drone) verloren.
Het gaat om het afdekplaatje wat in het midden zit waar je nu de draden zie liggen.
Wie o wie kan mij hier aan helpen.
 
Laatst bewerkt:
Tenzij iemand nog een 'in de kreukels' Mavic Mini heeft liggen wordt dit waarschijnlijk een nieuwe rechter achterpoot kopen a €32,95

Al zal doorvliegen zonder niet echt een probleem voor de electronica zijn is de Mavic Mini wel uit balans ook al weegt dat plaatje misschien maar 1 gram.
 
Iemand dit plaatje printen……..
Volgens mij is dit het 3D-ontwerp die je moet hebben. Anders moet je zelf even verder zoeken op de site.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mike.vv
Tijdens een vlucht ben ik een onderdeel van de rechtse achterpoot ( gezien vanaf de achterkant van de Drone) verloren.
Het gaat om het afdekplaatje wat in het midden zit waar je nu de draden zie liggen.
Wie o wie kan mij hier aan helpen.
Bekijk bijlage 3151
Gewoon via AliExpress bestellen, ik heb zelf een batterijenklepje daar besteld is gewoon goed en goedkoop


Verzonden met mijn CPH2145 en de Dronepilots.nl app
 
Volgens mij is dit het 3D-ontwerp die je moet hebben. Anders moet je zelf even verder zoeken op de site.
PETG and superglue are not very compatible maybe hotglue or pla and superglue