DRONEVLIEGER GEZOCHT!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisvW

New Member
Lid geworden
20 feb 2023
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
22
Locatie
Netherlands
Ik ben op zoek naar iemand die tegen betaling foto’s en video’s te maken met een drone.

Wij hebben namelijk dronefoto’s en -video’s nodig voor onze nieuwe website. Naast de dronebeelden hebben wij ook foto’s nodig die gemaakt kunnen worden met een smartphone.

Verdere aanvullende instructies met betrekking tot de foto’s volgen later.

Ben jij in het bezit van een drone en lijkt het je leuk om ons te helpen? Dan kom ik graag met jou in contact!
 
Misschien kun je je vraag iets nader invullen? Het maakt namelijk nogal wat uit waar je foto's gemaakt wilt hebben, gezien de verschillende categorieën die er zijn (Open/Specific) en de mogelijkheden die die bieden.
 
Drones die vallen onder de OPEN categorie zijn voldoende. De foto's en video's kunnen gemaakt worden door heel Nederland (mits dit geen verboden gebied is uiteraard).
 
Hoi @DennisvW,

In de open category is veel mogelijk.
Samen met een paar vrienden kan ik foto's en video's verzorgen. Foto's kunnen we maken met onze cameradrones. Voor video kunnen we zowel met de cameradrone beelden maken maar ook met FPV-drones van die dynamische beelden maken waarbij we zowel buiten maar ook binnen kunnen vliegen.
Als je geintresseerd bent kan je me een prive-bericht sturen met contactgegevens, dan kunnen we verder kijken wat je wil en wat we voor je kunnen betekenen.
 
Drones die vallen onder de OPEN categorie zijn voldoende. De foto's en video's kunnen gemaakt worden door heel Nederland (mits dit geen verboden gebied is uiteraard).

Hallo Dennis,
Als je nog niet voorzien bent wil ik hierop reageren.
Wij zijn in het bezit van 6 totaal verschillende drones voor verschillende doeleinden. Wanneer het per toeval toch moet kan er autorisatie aangevraagd worden.
Graag hoor ik van je.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvW
Ik ben op zoek naar iemand die tegen betaling foto’s en video’s te maken met een drone.

Wij hebben namelijk dronefoto’s en -video’s nodig voor onze nieuwe website. Naast de dronebeelden hebben wij ook foto’s nodig die gemaakt kunnen worden met een smartphone.

Verdere aanvullende instructies met betrekking tot de foto’s volgen later.

Ben jij in het bezit van een drone en lijkt het je leuk om ons te helpen? Dan kom ik graag met jou in contact!
Ik heb jou een bericht gestuurd.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvW
Verwijderd i.v.m. dubieuze inhoud. Topic ook anderhalf jaar oud dus slotje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: scorpioo
Laatste bericht verwijderd. Slotje i.v.m. ouderdom.
 
  • Leuk
Waarderingen: scorpioo
Status
Niet open voor verdere reacties.