DronePilots app werkt weer

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.279
Waarderingsscore
2.915
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
Hallo allemaal,

Zoals een aantal van jullie hebben opgemerkt deed de DronePilots.nl app het sinds een paar weken niet meer. Omdat er toch een paar die-hard gebruikers van de app waren heb ik ervoor gezorgd dat de app weer nieuw leven is ingeblazen. Je kunt het forum dus weer bezoeken via de app, beschikbaar voor iOS en Android.

At your service ;)
Wiebe
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee
Toch maar eens geinstalleerd. Was nu toch wel nieuwsgierig geworden. Na installeren (Android) en opstarten het volgende bericht: " Ongeldige licentie. Dit forum is momenteel niet beschikbaar op Tapatalk. Neem contact op met de systeembeheerder" . Dus . . .?
 
Bij mij op iOS doet de app het weer. Misschien dat er wat vertraging in zit via Google Play, geen idee hoe het precies werkt. Misschien morgen nog eens checken?
 
Bij mij op iOS doet de app het weer. Misschien dat er wat vertraging in zit via Google Play, geen idee hoe het precies werkt. Misschien morgen nog eens checken?
Via play weer gedownload maar werkt niet...op Samsung....

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Hier werkt ie ook nog niet op Android
 
Nog altijd geen verandering. Ik ben bang dat er nog ergens actie ondernomen moet worden om de app op Android-devices ook echt weer te laten werken...
 
Hallo allemaal,

Zoals een aantal van jullie hebben opgemerkt deed de DronePilots.nl app het sinds een paar weken niet meer. Omdat er toch een paar die-hard gebruikers van de app waren heb ik ervoor gezorgd dat de app weer nieuw leven is ingeblazen. Je kunt het forum dus weer bezoeken via de app, beschikbaar voor iOS en Android.

At your service ;)
Wiebe
 

Bijlagen

  • EA252B9E-1408-45E7-BC61-E204D338F3D1.png
    EA252B9E-1408-45E7-BC61-E204D338F3D1.png
    616,4 KB · Weergaven: 8